اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری:

تیم فوتسال راه ‌ساری خطر سقوط را احساس کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری پس از شکست در برابر صبای قم گفت: تیم ما خطر سقوط را احساس کرد.

تیم فوتسال راه ‌ساری خطر سقوط را احساس کرد
سعید نجاریان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در بازی مقابل صبای قم تیم بدشانس بود و نتوانست از موقعیت‌های بدست آمده نهایت استفاده را ببرد.

وی گفت: در این بازی به هیچ عنوان حق تیم راه باخت نبود، چندین موقعیت توسط بازیکنان ما خلق شد که استفاده نکردیم، ولی بازیکنان حریف از فرصت‌های خود به خوبی بهره بردند.

مدیرعامل راه ساری افزود: مدیریت باشگاه تمام تلاش‌های خود را می‌کند که هر طوری شده تیم راه ساری که تجربه چندین سال حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را دارد از سقوط نجات دهد.

نجاریان گفت: برای اینکه تیم را از سقوط نجات دهیم، علیرضا رعدی یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتسال ایران و آسیا را به خدمت گرفتیم که باید به این مربی بزرگ فرصت داد.

وی تصریح کرد: رعدی تجربه زیادی در مربیگری دارد و تجربه و مدیریت ایشان حتما در بازی‌های آینده به کمک تیم راه ساری خواهد آمد و با هدایت این مربی بزرگ، همت و تلاش بازیکنان، مسئولان تیم راه ساری نجات خواهد یافت و سهمیه این تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود.

مدیرعامل راه ساری گفت: هفت هفته دیگر، لیگ برتر فوتسال کشور پایان می‌پذیرد و بازیکنان و کادر فنی به خوبی می‌دانند که برای بقا باید حداکثر امتیازات کسب شود.

نجاریان ابراز داشت: از این هفت بازی چهار دیدار در برابر تیم‌های شهید منصوری قرچک، پرسپولیس تهران، میثاق تهران و گسترش فولاد تبریز میزبان حریفان هستیم و در سه بازی دیگر مقابل تیم‌های علم و ادب مشهد، فیروز صفه اصفهان و شهرداری ساوه نیز مهمان خواهیم بود.

مدیرعامل راه ساری خاطرنشان کرد: امثال تیم‌هایی چون راه ساری که از ابتدا در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشتند و سابقه چندین ساله در این گونه مسابقات دارند، حیف است که با توجه به مشکلات مالی به لیگ پایین‌تر سقوط کنند.

وی در پایان اذعان داشت: اگر تیم راه ساری به لیگ پایین‌تر سقوط کند دیگر محال است که به لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد که از مسئولان می‌خواهیم تا دیر نشده به کمک این تیم بشتابند.

به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو بر صفر در برابر میزبان خود صبای قم شکست را پذیرا شد.

راه ساری اکنون با 12 امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی جای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول