اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بانوان فوتسال حجاب:

بازیکنانم با غیرت و جنگندگی پیروزی را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بانوان فوتسال حجاب قزوین گفت: در دیدار با نیوساد گیلان بازیکنانم با غیرت و جنگندگی بالای خود سه امتیاز این بازی را از آن خود کردند.

بازیکنانم با غیرت و جنگندگی پیروزی را از آن خود کردند
آمنه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تسلط این تیم بر جریان بازی اظهار کرد: در این نیمه نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و بازی در این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
وی تصریح کرد: از ابتدای نیمه دوم با صحبتی که با بازیکنان داشتیم آنها دستورات تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کردند و از موقعیت‌های به دست آمده به نحو عالی استفاده کردند.
محمودی همچنین با اشاره به اینکه بازیکنان نیوساد در اکثر دقایق با بازی خشن خود تلاش می‌کردند تا بازیکنان حجاب را از نظر روحی تضعیف کنند، اظهار کرد: این به نحوی بود که داور هم تحت تاثیر آنها در چند صحنه به اشتباه به ضرر بازیکنان ما سوت زد.
سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین با اشاره به مشکلات مالی تیم حجاب عنوان کرد: با وجود اینکه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم ولی بازیکنان تیم حجاب با تعصبی مثال‌زدنی به مصاف حریفان خود می‌روند.
تیم حجاب قزوین عصر دیروز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن سردار جنگل رشت با نتیجه 6 بر 3 مقابل میزبان خود تیم نیوساد گیلان به برتری رسید و با یک بازی کمتر پس از تیم‌های ایثار تهران، شرکت ملی حفاری اهواز و صنعت نفت آبادان با 9 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
تیم فوتسال حجاب قزوین که عنوان سومی فصل گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد در این فصل با تیم‌های ایثار تهران، صنعت نفت آبادان، آراجرعه فارس، فردوسی مشهد، شاهین بندرعباس، وحدت ساری، فولاد ماهان اصفهان، نیوساد گیلان و شرکت ملی حفاری اهواز رقابت می‌کند.
تیم حجاب قزوین در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه ششم بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه شهید بابایی میزبان تیم شاهین بندرعباس خواهد بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول