اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل به خط پایان رسید

خرید و فروش 100 میلیون تومان محصولات رسانه‌های دیجیتال در اردبیل

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین نمایشگاه استانی و اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان اردبیل با خرید و فروش 100 میلیون تومان محصولات رسانه‌های دیجیتال پایان یافت.

خرید و فروش 100 میلیون تومان محصولات رسانه‌های دیجیتال در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از یک میلیارد ریال بن‌کارت ویژه نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با ارایه تخفیف 30 درصدی به فروش رسید.
منصور شرفی تصریح کرد: در کنار این تخفیف غرفه‌داران و صاحبان مؤسسات رسانه‌های دیجیتال نیز به خریداران 20 درصد تخفیف ارائه کردند تا مردم با میل و رغبت بیشتری به خرید و حضور در این نمایشگاه بپردازند.
وی با بیان اینکه استقبال از اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حد مورد انتظار و مناسب بوده است، خاطرنشان کرد: ما اولین تجربه خود را در این زمینه عملی کردیم و تلاش می‌کنیم با همراهی صادقانه متولیان دیگر و پیشنهادات مردم در نمایشگاه‌های آتی برخی نارسایی‌ها و کمی و کاستی‌ها را برطرف کرده و جبران کنیم.
این مسئول اضافه کرد: با هدف قدردانی از فعالان این عرصه و مؤسسات و شرکت‌های فعال در این بخش ما از همه آنها با اهدای لوح این نمایشگاه تجلیل کردیم و به غرفه‌داران برتر نیز تندیس این جشنواره اهدا شد.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در این نمایشگاه 60 شرکت در قالب 90 غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: 10 نهاد فرهنگی و اجرایی استان اردبیل نیز تولیدات جدید خود را در حوزه پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای، بازی‌های کودکان و نوجوانان و نرم‌افزار تلفن همراه عرضه کردند که همه آنها از این حضور خشنود و راضی بودند.
به گزارش فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:‌ با هماهنگی‌های انجام شده قرار است با مساعدت مرکز توسعه فناوری‌های نوین وزارت ارشاد این نمایشگاه در فصل تابستان در اردبیل برگزار شود تا استقبال و میزان حضور و مشارکت افزون‌تر باشد.
وی افزود: ما در کنار برگزاری نمایشگاه کارگاه‌هایی را نیز با هدف آشنایی نسل جوان با مبانی رسانه‌های دیجیتال برپا کردیم و سعی می‌کنیم محوریت کار را با راه‌اندازی پنج مرکز فرهنگی رسانه‌های دیجیتال در ایام دهه فجر دنبال کنیم.
شرفی اظهار داشت: به دلیل اینکه فعالیت‌ها در این حوزه نوین است، سعی می‌شود با ایجاد برخی شرایط حمایتی فعالان و تولیدکنندگان این عرصه را تقویت کنیم تا میل و رغبت به حضور در این نمایشگاه‌ها نیز بیشتر باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول