اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌ منابع طبیعی شهرستان اراک:

دهیاران استان مرکزی آموزش‌های حفظ منابع طبیعی را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره‌ منابع طبیعی شهرستان اراک از آشنایی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای اراک با آموزش‌های حفظ منابع طبیعی خبر داد.

دهیاران استان مرکزی آموزش‌های حفظ منابع طبیعی را فرا گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان مرکزی، فرهاد درخشان اظهار کرد: با توجه به لزوم فرهنگ‌سازی و آشنایی بهره‌برداران با عرصه‌های مختلف منابع طبیعی در سال جاری بیش از 350 نفر‌روز از مرتع‌داران و بهره‌برداران از منابع طبیعی، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، محافظین افتخاری و همیاران طبیعت آموزش لازم را فرا گرفتند.
وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در قالب 16 دوره آموزشی و ترویجی در سطح روستاهای شهرستان اراک برگزار شد و مخاطبان با مباحث مهم منابع طبیعی از جمله قوانین و مقررات منابع طبیعی و آبخیزداری، علل و عوامل تخریب مراتع، حفظ و احیای منابع طبیعی، مقابله با بیابان‌زایی، آشنایی با محصولات فرعی مراتع، تولید نهال، اطفای حریق و آبخیزداری آشنا شدند.
رئیس اداره ‌منابع طبیعی اراک با اشاره به همکاری بخشداری‌های بخش مرکزی و ساروق اراک در برگزاری این دوره‌ها عنوان کرد: استفاده از نیروی انسانی جوان و دارای تحصیلات دانشگاهی در بین دهیاران ظرفیت بالقوه‌ای در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی و ارتقای فرهنگ استفاده صحیح از سرمایه‌های ملی است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول