اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی دامغان:

مردم با منابع طبیعی همکاری بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به عنوان بهترین خدمت یاد کرد.

مردم با منابع طبیعی همکاری بیشتری داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسین شوکتی‏نیا عصر امروز در آیین تقدیر و تجلیل از بازنشستگان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان در محل نمازخانه این اداره بیان داشت: خدمت صادقانه به مردم از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و کارمندان دولت وظیفه‏ای جز خدمتگزاری به مردم ندارند.
وی افزود: باید تمام سعی و تلاش خود را در راه خدمت صادقانه و بی‏ریا به مردم در نظام ولایی به کار گیریم.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اضافه کرد: رضایت ارباب رجوع، رضایت خداوند رحمان و رحیم را به همراه دارد و باید تلاش کنیم تا کارهای ارباب رجوع را به خوبی انجام دهیم و او را با رضایت کامل بدرقه کنیم.
وی اظهار داشت: نظم اداری و توجه به ارباب رجوع بهترین عملکرد یک کارمند است که در طول خدمت 30 ساله باید آن را در سرلوحه کارش قرار دهد.
شوکتی‏نیا بر لزوم حضور کارمندان در نماز جماعت تاکید کرد و افزود: نماز جماعت در این اداره باید باشکوه تمام برگزار شود و بعد از نظم اداری و توجه به ارباب رجوع، نماز جماعت از دیگر نکاتی بوده که کارمندان باید به آن توجه داشته باشند.
وی گفت: نماز از دیدگاه آیات، روایات و احادیث، ستون دین است و هرچه نمازهای جماعت باشکوه‏تر باشد، بهتر می‏توانیم در قبولی دعاها و عبادت‏ها در  درگاه حق تعالی موفق باشیم.
در این آیین، همچنین حجت‏الاسلام سیدعلی‏اکبر حسینی امام جماعت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان نیز مطالبی در زمینه مسائل شرعی بیان داشت.
در پایان این مراسم از سه نفر از کارمندان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان که به مقام بازنشستگی نائل آمده‏اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول