اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

دهه فجر فرصت بازنگری ارزش‎ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‎ها و آرمان‎هاست و اینکه چقدر در حفظ و انتقال این ارزش‎ها موفق بوده‎ایم.

دهه فجر فرصت بازنگری ارزش‎ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است که ببینیم چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‎خواستیم و اکنون کجاییم و چه می‎کنیم.
وی افزود: کمترین ثمره این انقلاب گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این کم چیزی نیست.
فرماندار گناوه ادامه داد: امروز دیگر صحبت از پیشرفت‎های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و علمی در این برهه از زمان چهره واقعی این انقلاب بزرگ را نشان نمی‎دهد.
جعفری‌نسب بیان کرد: آرزوی بزرگ ما که پیوند این انقلاب با انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است در حال تکوین است.
فرماندار گناوه گفت: امروز در حالی سی‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‎گیریم که پیوند این انقلاب با بیداری اسلامی کشورهای خاورمیانه نه یک پیش‌بینی که واقعیتی ملموس است که همچون سیلی بر چهره مستکبران جهان می‌خورد.
وی خطاب به اعضا شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: تا جایی که ممکن است سعی شود در برگزاری آیین‌های این دهه از برنامه‎های تکراری و کلیشه‎ای پرهیز شود.
جعفری‌نسب تاکید کرد: با کمک دانش‎آموزان که امروز سنگربانان این انقلاب هستند برنامه‎هایی شاد و متفاوت در این ایام برگزار شود.
فرماندار گناوه گفت: صد برنامه فرهنگی هنری‌ شامل مسابقات هنری ورزشی، نمایشگاه موج بیداری اسلامی، نمایشگاه هنرهای دستی دانش‎آموزان و... در آموزش و پرورش گناوه به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‎ریزی شده که اجرا می‎شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز در این نشست گفت: جشن دهه فجر انقلاب اسلامی ما با جشن پیروزی مردم خاورمیانه بر حاکمان دست‌نشانده آمریکا و غرب پیوند خورده است.
محمد بهمنیاری افزود: به همین دلیل باید امسال بیش از سال‌های قبل دهه فجر با برنامه‎ریزی و نشاط کامل برگزار شود.
وی اظهار کرد: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تأثیرگذاری قاطع جنبشی صرفا مردمی بوده‌ایم.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول