اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

دهه فجر نماد عزت و اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: دهه فجر همواره نماد عزت و اقتدار ملت ایران بوده است.

دهه فجر نماد عزت و اقتدار ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری دهه فجر بردخون اظهار کرد: دهه فجر یادآور بزرگی ملت ایران است که در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) حکومت جور و ظلم را در ایران سرنگون کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حوادث ایام دهه فجر ضروری است اعضای ستاد دهه فجر نهایت تلاش و همکاری را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های این دهه انجام دهند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: نسل سوم باید با تلاشی مضاعف در راستای حفظ ارزش‎های انقلاب و توسعه و پیشرفت این کشور اسلامی محکم گام بردارد.
وی افزود: انقلاب اسلامی هدیه خداوند به مردم است و نشان‌دهنده معنویت و جایگاه الهی این نظام اسلامی است.
مصلحی‌پور ادامه داد: مردم با فداکاری و جانفشانی این انقلاب را به ثمر رساندند و اکنون انتظار دارند اثرات و دستاوردهای آن را در جامعه ببینند.
وی اضافه کرد: امام راحل با همراهی مردم برای اعتلای این نظام سختی‎ها و مشقات زیادی را تحمل کرد و مدت‎ها در تبعید به‌سر برد اما دست از آرمان‎های خود برنداشت.
رئیس آموزش و پرورش بردخون عنوان کرد: امام راحل با یاری گرفتن از خدای بزرگ و به برکت خون پاک شهیدان پایه‎های نظامی را بنا کرد که کاخ‎های ظلم و ستم را به لرزه درآورد.
مصلحی‌پور بیان کرد: در این ایام مبارک شاهد برگزاری ده‎ها برنامه، جشن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی و هنری ورزشی هستیم.
وی‌ برپایی نمایشگاه، جشنواره سرود در مدارس، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‎ها و پروژه‎های عمرانی و فرهنگی، برگزاری نشست‎های سیاسی و دینی و اجرای برنامه‎های فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‎های بردخون در این ایام ذکر کرد.
مصلحی‌پور خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده اقشار مختلف در اجرای برنامه‎ها می‎تواند استحکام و اقتدار نظام را افزایش دهد.
وی تصریح کرد: این امر موجب دلسردی و یاس دشمن می‎شود و نشان می‎دهد که مردم هیچگاه حاضر نیستند دست از حمایت رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی بردارند و همواره و در هر شرایطی برای پیشبرد کشور ایثار می‎کنند.
در ادامه مسئولان کمیته‎ها و نمایندگان ادارات به بیان دیدگاه‎ها و پیشنهادها و ارائه برنامه‎های خود پرداختند و آمادگی کامل خود را برای حضور پرشور در این ایام اعلام کردند.
در پایان این نشست مقرر شد همه ادارات و نهادها و شرکت‎ها حمایت مالی خود را از این ستاد برای اجرای مطلوب برنامه‌های مذکور اعلام و کمک‎های مالی را به حساب ستاد دهه فجر بردخون واریز کنند.
 انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول