اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

پیامبر اسلام (ص) نماد اخلاق حسنه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: پیامبر مکرم اسلام نمونه بارزی از اخلاق حسنه و سلوک دینی و مکتبی در جامعه است.

پیامبر اسلام (ص) نماد اخلاق حسنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: بهترین مسیر، توشه و همدم انسان تا روز قیامت تقوای الهی است که آخرین فرستاده خدا در کلام خود همیشه مؤمنان و انسان‌های با بصیرت را به توشه‌چینی از این دنیا و اندوخته برای روز قیامت دعوت می‌کردند.
وی با اعلام اینکه آخرین فرستاده حق در سلوک و رفتار خود با مردم و حتی دشمنان خود هرگز برجستگی‌های رفتار مناسب را نادیده نمی‌گرفتند، تصریح کرد: روزگار به سرعت در حال گذران است و انسان نیز بدون هیچ تأملی در گناه و خطاها غرق گذران روزگار است اما زمانی متوجه می‌شویم که دیگر فرصتی برای جبران وجود ندارد.
رشتبری در ادامه سخنان خود ایام پایانی ماه صفر را بهترین فرصت برای اندوختن اعمال نیک یاد کرد و افزود: تبعیت از پیامبر (ص) و ائمه اطهار تنها این نیست که در سوگ و ارتحال آنها عزادار و در میلاد آنها جشن و سرور بگیریم در حالی که باید الگوی رفتاری و اجتماعی خود را از ائمه اطهار به دست آوریم تا در تمام زندگی اجتماعی پیرو واقعی ائمه اطهار باشیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود هفته وقف را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: هفته وقف فرصتی ارزشمند برای تدبیری شایسته در انجام خیرات است چراکه وقف بهترین سرمایه و جاودانه‌ترین آثار را می‌تواند در جامعه برای دیگران و خود فرد به همراه داشته باشد.
به گزارش فارس، امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود ایام انتخابات را یادآور شد و اضافه کرد: نباید با تبلیغات زودهنگام اسباب مزاحمت و گله‌مندی مردم را فراهم کرد چراکه قانون زمان تبلیغات را مشخص کرده و همه ما باید تابع قانون و مقررات باشیم.
رشتبری از کاندیداها و طرفداران آنها خواست از رفتارهای غیرقانونی پرهیز کرده و در چارچوب قانون توانمندی خود را آن هم در زمان تبلیغات بیان کنند و از تضعیف و تخریب دیگران دوری گزینند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول