اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) انجام می‎شود

برگزاری مراسم متمرکز زیارت پیامبر (ص) از راه دور در گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری مراسم متمرکز زیارت پیامبر اکرم (ص) از راه دور در شهرستان گرگان خبر داد.

برگزاری مراسم متمرکز زیارت پیامبر (ص) از راه دور در گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام ‌سید‎محمد‎جواد رئوف عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم متمرکز زیارت پیامبر (ص) از راه دور در جمع مدیران فرهنگی استان، اظهار داشت: می‎خواهیم با تعامل بین‎دستگاهی شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه در سطح استان باشیم.
وی با بیان اینکه اجرای متمرکز برنامه زیارت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) به‎ عنوان یک سنت نیکو در گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‎شود، خاطر نشان کرد: همه ما مسلمانان معتقدیم ائمه (ع) زنده هستند و از هر مکانی که زیارت‎شان کنیم آنها شاهد اعمال و زیارات ما خواهند بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: در بعضی مناطق کشور شاید برگزاری چنین مراسماتی بیشتر احساس می‎شود گر‌چه همه جا باید شاهد برگزاری مراسم با عظمتی از ائمه (ع) باشیم چنانچه در روایات نیز بر اهتمام ویژه آن تاکید شده است.
حجت‌الاسلام رئوف عنوان کرد: با توجه به اینکه در بعضی کشورها شاهد هتک حرمت به ارزش‎ها و اعتقادات مسلمانان شده است بر همه ما واجب است تا در برگزاری مراسم شایسته سوگواری در دهه آخر ماه صفر، تلاش مضاعفی داشته باشیم.
وی بیان داشت: برگزاری مراسم زیارت از راه دور پیامبر (ص) در شهرستان گرگان به خاطر وجود برادران اهل سنت از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است لذا حضور پرشور شیعه و سنی در کنار یکدیگر تاکیدی بر وحدت و همبستگی است که خوشبختانه این همدلی در استان گلستان به وفور دیده می‎شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان هدف از برگزاری ستاد متمرکز مراسم از راه دور پیامبر اکرم (ص) را هم‎اندیشی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه هفته آخر صفر متقارن با هفته وقف است یکی از برنامه‎های ما این است که در تمام بقاع شاخص و امامزاده‎ها این مراسم زیارت را برگزار کنیم.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول