اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

متاسفانه سیره پیامبر(ص) در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشمر گفت: متاسفانه معرفی شخصیت و سیره پیامبر(ص) در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است.

متاسفانه سیره پیامبر(ص) در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدقاسم یعقوبی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشمر اظهار داشت: یکی از مسایلی که باید در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گیرد معرفی شخصیت پیامبر اکرم(ص) است.
وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از اهل‌‌بیت و قرآن است و تمام این موارد ریشه در شخصیت پیامبر اسلام دارد، افزود: اگر از امام حسین(ع) و ائمه نام می‌بریم به اعتبار این است که اهل‌بیت پیامبر(ص) هستند و یا اگر از قرآن صحبت می‌کنیم به این جهت است که قرآن معجزه و کتاب پیامبر خاتم است.
امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه شخصیت پیامبر تا حدودی در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است یادآور شد: در مراسم‌های مختلف راجع به ابعاد مختلف عاشورا و یا سایر حوادث اسلام صحبت می‌شود اما متاسفانه هیچ اشاره‌ای به ویژگی و شخصیت پیامبر نمی‌شود.
وی 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم را فرصتی مناسب برای تجلیل و بزرگداشت شخصیت حضرت محمد مصطفی دانست و ابراز داشت: باید قرائتِ زیارت از دور تبدیل به یک مراسم ویژه در راستای تبیین شخصیت پیامبر عظیم‌شأن اسلام برای همگان شود.
در ادامه مدیر مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس نیز از برگزاری مراسم ویژه در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در جوار مرقد شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که مراسم زیارت از راه دور هم‌چون سنوات گذشته باشکوه خاصی برگزار شود.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول