اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

برگزاری زیارت پیامبر (ص) باید منتهی به پایانی باشکوه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: برگزاری مراسم زیارت حضرت رسول (ص) نباید تنها محدود به خواندن زیارت شود بلکه باید منتهی به پایانی باشکوه شود.

برگزاری زیارت پیامبر (ص) باید منتهی به پایانی باشکوه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم متمرکز زیارت پیامبر (ص) از راه دور در جمع مدیران فرهنگی استان، اظهار داشت: انجام کارهای دینی و فرهنگی یک فعالیت فرادستگاهی است و همگان در برگزاری مراسم باشکوه دخیل هستند.
وی خاطر نشان کرد: همه سرباز انقلابی هستیم که باید در این سنگر به شایستگی عمل کنیم و با برگزاری مراسمات باشکوه فرهنگی، در برابر تهاجمات نرم دشمن به مقابله بپردازیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: اشکالی که در کارنامه استان گلستان در برگزاری مراسم رحلت رسول (ص) وجود داشت این بود که شکوه و عظمت برگزاری این مراسم بازتاب خوبی نداشت لذا در شهرستان‎ها باید توجه شود مساجد جامع و مصلی‎ها با صلاحدید امام جمعه هر شهرستان، فرمانداران و شورای هماهنگی تبلیغات یک مکان معرفی شود تا با اجماع افراد، شکوه کار بزرگ فرهنگی را در سطح استان به نمایش بگذاریم.
منتظری بیان داشت: برگزاری مراسم باشکوه رحلت رسول (ص) می‎طلبد تا بر اساس وظیفه ذاتی و دینی‎مان خواندن زیارت از بعید را مقدمه‎ای برای اجرای سوگواری، قرار داده و با برنامه‎های متنوع فرهنگی، تجلی حضور باشکوه مردم را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه امسال 10 برنامه متناسب با این ایام پیش‎بینی شده است، ابراز داشت: از 28 صفر تا 11 بهمن عناوین برنامه‎هایی شامل در سوگ رسول رحمت(ص)، تجلی وحدت و حیات با عزت در گلستان برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان به حضور پر رنگ اهل تسنن در کنار برادران شیعه در عزاداری حضرت رسول اکرم (ص) تاکید کرد و گفت: نگاه رسانه‌های خبری خارجی به وحدت بین مسلمانان معطوف شده که آیا این انس و الفت در بین شیعه و اهل سنت وجود دارد یا نه،لذا این وحدت به اقتدار نظام جمهوری اسلامی برمی‎گردد.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول