اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد

ایجاد فضای بزرگ نمایشگاهی در طرح پیامبر اعظم

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بر ایجاد فضای نمایشگاه در پیوست فرهنگی طرح عظیم بلوار پیامبر اعظم(حرم –جمکران) تاکید کرد.

ایجاد فضای بزرگ نمایشگاهی در طرح پیامبر اعظم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با اشاره به حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه گفت: محیط جمهوری اسلامی و به ویژه قم شرایط مطلوبی برای عرضه محصولات فرهنگی از جمله کتاب است.
وی با اشاره به استقبال ناشران کشورهای مختلف برای حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: هنوز عرصه برای عرضه محصولات ناشرین خارجی آنگونه که باید و شاید مهیا نیست و باید شرایط مطلوبی برای حضور این ناشران فراهم شود.
امام جمعه قم با اشاره به اینکه حضور ناشران خارجی در این دوره از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قابل توجه است، خاطر نشان کرد: باز هم زمینه وجود دارد که ناشران از کشورهای مختلف نظیر سوریه، مصر و... حضور فعال‌تری در این نمایشگاه‌ها داشته باشند.
وی در خصوص حضور ناشران داخلی در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه یادآور شد: یکی از مشکلات این دوره از نمایشگاه کمبود فضا بود و باید برای برپایی این نمایشگاه فضای بزرگ‌تری مهیا شود.
آیت‌الله سعیدی اضافه کرد: پیوست فرهنگی طرح عظیم حرم تا جمکران تهیه شده است و امیدواریم که در این طرح فضای مطلوبی برای برپایی نمایشگاه‌ها ایجاد شود.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول