اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

پیامبر(ص) عزت اسلام را در وحدت می‌دانستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: پیامبر اکرم(ص) همواره عزت و اقتدار اسلام را در وحدت و یکپارچگی می‌دانستند.

پیامبر(ص) عزت اسلام را در وحدت می‌دانستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: بشر در زمان حاضر بیش از گذشته نیازمند الگوگیری از رفتار و گفتار نبوی است از این رو باید در این زمینه تلاش کنیم تا رفتار و گفتارمان پیامبرگونه باشد.
وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در طول عمر خود همواره بر وحدت و همبستگی تأکید می‌کردند و آنها را مایه عزت و اقتدار مسلمانان می‌دانستند.
بیضاوی ادامه داد: استان آذربایجان غربی که دارای تنوع قومیتی و مذهبی است باید در این زمینه پیشگام و پیشرو سایر مناطق کشور باشد و برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر بوده و بر اشتراکات و نه اختلافات جزیی تأکید کنند.
وی در ادامه انتخابات نهمین دوره مجلس را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور گسترده در انتخابات یکی از مصادیق وحدت و انسجام ملی و اسلامی است که مردم این منطقه در اسفندماه جاری آن را به نمایش می‌گذارند و دشمنان را بیش از پیش ناامید و مأیوس می‌کنند.
بیضاوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف سعی در ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی می‌کردند و قصد داشتند این کشور را به انزوا بکشانند ولی توطئه‌های آنها با وحدت و همدلی مردم و تلاش جوانان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آنها را ناکام گذاشت و ایران را به کشور قدرتمند در منطقه تبدیل کرد.
وی در ادامه فرا رسیدن دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دهه مبارک فجر رویداد بزرگ اسلامی است که در این روزها سرنوشت کشور اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) رقم خورده است.
امام جمعه اهل تسنن ارومیه خاطرنشان کرد: مسئولان باید نقش حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل امروز تبیین کنند تا آنها بیش از پیش با ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی و نقش امام خمینی(ره) و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شوند.
انتهای پیام/ی20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول