اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در خرم‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در سطح شهر خرم‌آباد خبر داد.

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در خرم‌آباد برگزار می‌شود
علی زنجی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر یک‌سری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در قالب جشنواره فجر 33 در مرکز استان برگزار می‌شود که میزبان خیل شهروندان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ کشور ایران در بهمن ماه 57 رخ داده است، افزود: همه ما وظیفه داریم این رویداد عظیم اجتماعی و معنوی را با تمام توان خود ارج نهیم و به همین مناسبت هرساله برنامه‌های مختلفی در تمام شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.
زنجی با بیان اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در نظر داشتند اقدامی متفاوت و برجسته‌تر از سال‌های قبل صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 33 در هر یک از روزهای ایام‌الله دهه فجر، یک برنامه همگانی و باشکوه ترتیب داده شده است که با حضور پرتعداد همشهریان رقم می‌خورد.
این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر اینکه حضور شهروندان، نشاط عمومی و تحرک اجتماعی وجه مشترک و هدف اصلی تمام برنامه‌های این جشنواره است، اظهار داشت: برای تمام روزهای این دهه مبارک برنامه‌های متنوعی اعم از محافل گسترده انس با قرآن، برنامه‌های هنری مانند نقاشی کودکان و ورزش‌های همگانی و عمومی شامل پیاده‌روی خانوادگی، کوهپیمایی عمومی، دوچرخه سواری عمومی، جشن بادبادک‌ها، ورزش‌های بومی و محلی، ورزش‌های جانبازان و معلولان و بسیاری از این قبیل پیش‌بینی شده است.
زنجی بیرانوند با اشاره به اینکه این جشنواره بزرگ با همکاری مشترک شورای شهر، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری خرم‌آباد برگزارمی‌شود، افزود: برای این جشنواره جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که در تمام برنامه‌های یاد شده و در تمام روزهای دهه فجر به خانواده‌ها و شرکت کنندگان در این جشنواره تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول