اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

کهگیلویه با 14 کمیته به استقبال دهه فجر می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر انقلاب، کهگیلویه با 14 کمیته به استقبال این دهه می‌رود.

کهگیلویه با 14 کمیته به استقبال دهه فجر می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیدمحمد حسینی‌طلب پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: رسالت ما در شرایط کنونی و در همه مکان‌ها و زمان‌ها انتقال مفاهیم و پیام‌های انقلاب اسلامی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه همه دلسوزان و مسئولان نظام دانست و افزود: همه ما باید با تلاش و همکاری در این راه گام برداریم.
حسینی‌طلب از تشکیل 14 کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان کهگیلویه خبر داد و تصریح کرد: در این 14 کمیته وظیفه هر دستگاه مشخص شده و در همه بخش‌ها نیز شورای هماهنگی مستقل وجود خواهد داشت.
وی مهمترین کمیته را کمیته اطلاع رسانی دانست و اضافه کرد: این کمیته از نمایندگی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری تشکیل شده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: وظیفه این کمیته پوشش خبری و انعکاس برنامه‌های سایر کمیته‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب برای تنویر افکار عمومی است.
حسینی‌طلب در ادامه سخنان خود به تشریح وظایف سایر کمیته‌ها پرداخت و افزود: برخی از شرح وظایف کمیته‌ها یکسان است، از جمله بازدید دستگاه‌های مطبوع هر کمیته از خانواده شهدا و ایثارگران زیر مجموعه خود و برخی دیگر از برنامه‌ها که باید توام با خلاقیت باشد تا برنامه‌ها جذابیت خوبی داشته باشند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه ابراز داشت: همچون ادوار گذشته در مراسم استقبال از آیین‌های دهه فجر، در 12 بهمن ماه کاروان شادی خواهیم داشت که راس ساعت 9 و 33 دقیقه صبح همزمان با ورود بنیان‌گذار کبیر انقلاب به کشور، کاروان شادی از فلکه شهید ضیایی تا گلزار شهدا با شرکت تاکسی‌ها را خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه پس از حضور کاروان در گلزار شهدا و غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا خاتمه می‌یابد.
حسینی‌طلب یکی از مشکلات در برگزاری مراسم دهه فجر را مشکلات سیستم صوتی دانست و بیان کرد:  لازم است برای تهیه و تامین و تعمیر سیستم صوتی همکاری‌های لازم صورت گیرد تا در هنگام برگزاری برنامه‌ها با مشکلی مواجه نشویم. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول