اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

اطلاع‌رسانی دقیق بسترساز مشارکت همه اقشار جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گفت: اطلاع رسانی شفاف، دقیق و متعهدانه می‌تواند بستر ساز مشارکت همه اقشار جامعه را فراهم کند.

اطلاع‌رسانی دقیق بسترساز مشارکت همه اقشار جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه پنج‌شنبه عین‌الله تاجیک در سومین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت گفت: درفرآیند انتخابات، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نقش موثری دارد و باید با شفاف سازی و اطلاع‌رسانی به‌موقع زمینه مشاکت حداکثری آحاد و اقشار مختلف جامعه را فراهم آورد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت به نقش و اهمیت کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور پر شور و بانشاط مردم در انتخابات آتی مجلس همچون انتخابات گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب و ایادی استکبار جهانی می‌زند و حضور گسترده مردم در این انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در امر انتخابات، مسئولیتی حساس و سنگین است که بایستی با صداقت و تعهد به درستی انجام شود و اطلاع رسانی شفاف، دقیق و متعهدانه می‌تواند بستر ساز مشارکت همه اقشار جامعه را فراهم کند.
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت افزود: استفاده مطلوب و مناسب از ظرفیت‌های رسانه‌ای در شهرستان شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما به عنوان رسانه‌های تأثیر گذار در دستور کار کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد و امید است این رسانه‌ها با استفاده از ظرفیت آموزشی و اطلاع رسانی که دارند در فراهم آمدن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی توام با بینش و بصیرت نقش اساسی خود را ایفا کنند.
همچنین در این نشست صمیمی اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات علاوه بر آموزش، پیرامون مسائل و مباحث انتخابات، راه‌های حضور حداکثری و مشارکت عمومی مردم نیز با یکدیگر هم اندیشی کردند.
این گزارش حاکی است، سومین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان با هدف تبیین اهداف و هماهنگی هرچه بیشتر در ارتباط با انتخابات مجلس نهم با حضور اعضای کمیته در فرمانداری پاکدشت برگزار شد.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول