اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

ثمره انتخابات باید اتحاد باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ثمره انتخابات مجلس باید وحدت باشد نه تفرقه و اختلاف ایجاد شود.

ثمره انتخابات باید اتحاد باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را صحنه حضور و مشارکت مردم در اداره مملکت دانست و گفت: ترفندهای دشمنان انقلاب با حضور مردم در صحنه نقش بر آب می‌شود.
وی با بیان اینکه ایجاد خدشه در وحدت میان مردم و مسئولان در دستور کار دشمنان است، مردم و نمایندگان را به پرهیز از اختلاف خصوصاً در مقطع انتخابات توصیه کرد.
شریعت‌نژاد همچنین ایام الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان باید در این ایام با فراهم آوردن نشاط سیاسی برای مردم در بیان پیشرفت‌ها و خدمات ارائه شده تلاشی مضاعف داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئولیت خطیر روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط با مردم در حوزه ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی، آنها را به شناخت بیشتر ظرفیت‌های خود برای بهره‌مندی بیشتراز آنها فرا خواند.
وی با بیان اینکه در شورای اطلاع‌رسانی مبلغ 200 میلیون تومان برای حمایت از مطبوعات تصویب شده، هدف از تشکیل این شورا را هدفمندی و ساماندهی در حوزه اطلاع‌رسانی و بیان خدمات نظام عنوان کرد و ادامه داد: مدیران باید با ارتباط تنگاتنگ با روابط عمومی‌ها پشتیبان آنها باشند.
شریعت‌نژاد در ادامه از روابط عمومی‌ها خواست مشکلات و محرومیت‌ها را به گونه‌ای بیان کنند، که توجه مسئولان کشوری برای جذب بودجه را جلب کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول