اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت محیط استان اردبیل:

10 تن مواد غذایی فاسد در اردبیل جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت محیط استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح بهادیر بیش از 10 تن مواد غذایی فاسد در استان اردبیل جمع‌آوری و معدوم‌سازی شده است.

10 تن مواد غذایی فاسد در اردبیل جمع‌آوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد دانه‌زن عصر پنج‌شنبه در آیین اجرای طرح بهادیر در مشگین‌شهر اظهار داشت: این طرح تاکنون در شهرستان‌های سرعین، پارس‌آباد و بیله‌سوار اجرا شده و قرار است در سایر شهرستان‌ها نیز به تدریج اجرایی و عملیاتی شود.
وی با اعلام اینکه وزارت بهداشت از طرح بهادیر به عنوان تجربه موفق استان اردبیل استقبال کرده و قرار است این طرح در سراسر کشور شکل اجرایی به خود بگیرد، تصریح کرد: طرح بهادیر یا همان بازدید همه اماکن در یک روز با هدف کنترل موارد بهداشتی مواد غذایی عرضه شده با به‌کارگیری توان نیروی بهداشتی و سرکشی از مراکز عرضه مواد غذایی انجام می‌شود تا با واحدهای متخلف برخورد شود.
دانه‌زن آموزش چهره به چهره متصدیان این اماکن را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای متصدیان عرضه‌کننده مواد غذایی آنها را با موارد ضروری حفظ بهداشت و تغذیه مناسب آشنا کنیم.
رئیس اداره بهداشت محیط استان اردبیل با یادآوری اینکه این طرح ضربتی در مدت یک روز و با به‌کارگیری تمام متصدیان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: نتایج مثبتی از این طرح در شهرهای مختلف به دست آمده است که مهم‌ترین ثمره آن مربوط به شناسایی و معرفی واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته بوده که برخورد جدی نیز با آنها انجام شده است.
به گزارش فارس، در این مراسم فرماندار مشگین‌شهر نیز با قدردانی از تلاش مسئولان امر در حوزه نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و توزیع‌کننده مواد غذایی اضافه کرد: برای اجرای این طرح مشگین‌شهر به هفت منطقه تقسیم شده و بیش از یک‌هزار و 100 مکان مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرد.
فتح‌آقا محمداوغلی از راه‌اندازی شبکه ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی در دادگستری این شهرستان خبر داد و گفت:‌ تلاش می‌شود تا افراد متخلف در این ارتباط به دستگاه‌های قضایی و انتظامی معرفی شوند تا برخورد جدی با آنها انجام شود.
وی تأمین غذای سالم را از امور واجب و بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: ضرورت دارد در این ارتباط با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف زمینه خوبی برای مشارکت‌های مردمی نیز به وجود آید.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول