اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

11000 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در فریدن کشف شد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فریدن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 11هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در فریدن کشف و معدوم شد.

11000 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در فریدن کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، ابراهیم رفیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان فریدن اظهار داشت: شهرستان فریدن بیش از یک هزار و70 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی دارد که از ابتدای سال 90 تاکنون بیش از 10هزار و840 مورد بازرسی از این مراکز انجام شد که 49 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال و 9 مرکز نیز پلمب شد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 10هزار و720 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته به ارزش بیش از40 میلیون ریال در شهرستان فریدن کشف و به صورت بهداشتی معدوم شد که این کشفیات نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فریدن ادامه داد: شهرستان فریدن بیش از یک هزار و 70 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی دارد که دو روز در هفته به طور سرزده از این اماکن بازدید می‌شود.
وی گفت: امسال برای یک هزار و 148 نفر کارت بهداشتی صادر شده است که نسبت به سال گذشته 20درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول