اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی:

استانداردهای مواد غذایی در جامعه اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: باید در راستای انعکاس استانداردهای مواد غذایی در جامعه اقدامات موثری انجام شود.

استانداردهای مواد غذایی در جامعه اطلاع‌رسانی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منصور جلایر ظهر امروز در جلسه‌ای که با هدف تبیین الزامات استاندارد و ممنوعیت استفاده از بافت‌های غیرمجاز در سالن جلسات اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی تشکیل شد، اظهار داشت: برای اینکه مواد غذایی با کیفیت و مغذی از طریق توزیع در بازار به دست مصرف‌کننده‌ها برسد باید به طور جدی در راستای انعکاس شاخص‌های استاندارد و کیفیت در جامعه اطلاع‌رسانی صورت بگیرد که در این راستا باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان به طور موثر استفاده شود.
وی با بیان اینکه یکی از مسائل روز در صنعت غذایی کشور استفاده یا عدم استفاده از خمیر مرغ است، ادامه داد: برای اینکه به طور علمی معایب و محاسن ماده خمیر مرغ مشخص شود باید کارشناسان و صاحب‌نظران در این حوزه ورود پیدا کنند و نظرهای خود ارائه دهند.
این مسئول با بیان اینکه در استان پنج واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی وجود دارد، ادامه داد: نظارت کامل و وسیع از محیط کار و محصولات این شرکت‌ها به عمل می‌آید تا در چرخه تولید تخلفی بروز نکند لذا کارشناسان و مسئولان این دستگاه در راستای نمونه ‌برداری از محصولات آنها نیز اقدام کردند که تعدادی از آنها تایید شدند و تعدادی هم مردود اعلام شدند.
جلایر با بیان اینکه گوشت از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، ادامه داد: گوشت سرشار از پروتیین، مواد معدنی، ویتامین، اسید آمینه و ... است لذا در ارتقای سلامتی اقشار مختلف مردم تاثیر بسزایی دارد و باید تلاش شود این ماده غذایی با بالاترین کیفیت در سطح بازار توزیع شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول