اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح نخستین کلینیک تخصصی بسته‌بندی مواد غذایی کشور

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور کلینیک تخصصی بسته‌بندی مواد غذایی در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح نخستین کلینیک تخصصی بسته‌بندی مواد غذایی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس کلینیک تخصصی بسته‌بندی مواد غذایی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین کلینیک تخصصی بسته‌بندی مواد غذایی که در شهرک صنعتی طوس مشهد برگزار شد اظهار داشت: در شهریور ماه 1383 در مراسمی کلینیک مواد غذایی ایران در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان نخستین کلینیک تخصصی بسته‌بندی رونمایی شد.
ناصر صداقت گفت: در ادامه این کلینیک مراحل رشد خود را در پارک علم و فناوری خراسان طی نموده و در حال حاضر در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور مستقر است.
وی افزود: در این کلینیک تلاش اصلی ان است که با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از خدمات کلینیکی بستر و فضایی مناسب برای بررسی فنی–علمی مسائل و مشکلات صنایع در زمینه بسته‌بندی به صورت کاربردی مهیا شود.
صداقت در باره رئوس خدمات و فعالیت‌های کلینیک ادامه داد: فعال نمودن سامانه جامع اطلاعات صنایع بسته‌بندی و صنایع غذایی ایران و ایجاد شبکه‌ای گسترده از متخصصان صنعتی اساتید مراکز آزمایشگاهی داخلی و خارجی و ارائه خدمات کلینیکی در سراسر کشور و منطقه از جمله فعالیت‌های این بخش است.
وی به استفاده از امکانات آزمایشگاه‌های تخصصی مراکز تحقیقاتی بین‌المللی و بکارگیری توان تخصصی صنایع بسته‌بندی کشور برای انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز کشورهای منطقه اشاره و تاکید کرد: ارائه مطالب علمی از طریق منوی تالار گفت‌وگو اخبار و بخش علمی پژوهشی سایت کلینیک یکی دیگر از فعالیت‌های کلینیک تخصصی بسته‌بندی است.
صداقت تصریح کرد: تبلیغ و معرفی توانمندی شرکت‌های تولیدی بسته‌بندی از طریق خبرنامه الکترونیکی و سایت کلینیک همچنین انجام امور طراحی بسته برچسب آرم پوستر و خدمات چاپ نیز از جمله فعالیت‌های این مرکز تخصصی در آینده نزدیک است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول