اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طبس تأکید کرد

لزوم حضور خردسالان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار طبس بر فراهم آوردن زمینه حضور تمامی اقشار جامعه به ‌ویژه خردسالان و نوجوانان در برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر تأکید کرد.

لزوم حضور خردسالان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، عزیز بهزادی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس با اشاره به بیداری ملت‌ها در کشورهای اسلامی و حتی در اروپا و آمریکا، اظهار داشت: خیزش و تحرک رو به گسترش ملت‌های جهان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل امروز ایران به عنوان الگویی برای جهانیان شناخته می‌شود.
وی تصریح کرد: لازم است که برای اجرای برنامه‌هایی در خور شأن در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال، برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گیرد و در راستای انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جدید، زمینه حضور پررنگ تمامی اقشار جامعه به‌ ویژه قشر خردسال و نوجوان فراهم شود، چرا که اگر نسل جدید ما با انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) آشنا نشوند احتمال کم‌رنگ شدن انقلاب در آینده وجود خواهد داشت.
فرماندار طبس از مدیر آموزش و پرورش این شهرستان خواست تا برای حضور دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی در برنامه‌های دهه فجر، به ‌ویژه برنامه ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) در 12 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌ریزی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و شهرت طبس در سطح کشور اشاره و بیان کرد: وجود ظرفیت‌ها و توانایی‌های متعدد در شهرستان پهناور طبس، مسئولیت و وظیفه مدیران را مضاعف می‌کند که به همین دلیل باید این شهرستان در همه بخش‌ها به ‌ویژه آموزش و پرورش که زیربنای تحول و توسعه محسوب می‌شود پیشتاز باشد.
بهزادی هم‌چنین از حل برخی مشکلات احتمالی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به‌ ویژه در بخش انرژی در مرحله دوم اجرای این قانون خبر داد و بر فراهم آوردن زمینه بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، و هوشمندسازی و هیئت امنایی کردن حداقل یک مدرسه در طبس تأکید کرد.
غلامحسین طاهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس نیز در این جلسه به بیان برخی مشکلات این اداره پرداخت و گفت: اجرای طرح سباح که در قالب آن تمامی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی آموزش شنا می‌بینند به دلیل ایجاد مشکل فنی در تنها استخر سرپوشیده طبس متوقف شده است.
وی ادامه داد: هم‌چنین سهمیه اختصاص یافته نفت‌گاز برای مدارس دارای سیستم گرمایشی شوفاژ کافی نیست و توان پرداخت قبوض هزینه برق یا آب برخی مدارس روستایی نیز وجود ندارد.
در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس در سال 1390، به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، علاوه بر اعضا و مهمانان اصلی این شورا، جمعی از اعضای سابق این شورا و کارشناسان ستادی آموزش و پرورش طبس نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول