اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین بسیج سپاه ناحیه شبستر:

بصیرت شاخصه مهم انتخاب نماینده اصلح است

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین بسیج سپاه ناحیه شبستر گفت: داشتن بصیرت شاخصه مهم و اصلی انتخاب نماینده اصلح از سوی مردم است.

بصیرت شاخصه مهم انتخاب نماینده اصلح است
 به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر،حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در جمع بسیجیان این منطقه با بیان اینکه دشمنان ثابت کردند که در طی سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  هیچ‌گاه بیکار ننشسته‌اند، اظهار کرد: آنان خواهان حضور کمرنگ اقشار مختلف مردم در انتخابات هستند.
مسئول طرح صالحین بسیج سپاه ناحیه شبستر تاکید کرد: از این رو در بسیاری از محافل خود بحث تحریم انتخابات و یا تحریم‌های اقتصادی ایران را پیش می‌کشند تا مردم را ناراضی کرده و موجبات فاصله گرفتن آنان از نظام را فراهم کنند.
وی گفت: مردم ایران در مناسبت‌های مختلف ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده‌اند و با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.
توکلی با اشاره به تحولات منطقه در راستای بیداری اسلامی نیز افزود: در این انقلاب‌ها مردم داعیه اسلام‌خواهی دارند و در شرایطی که جهان اسلام این‌گونه به پا خواسته به طور یقین این برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بود و انقلاب ایران به طور طبیعی الگوی کشورها شده است.
وی با اشاره به برخی تهدیدات و تحریم‌های آمریکا و غرب گفت: هر اندازه انقلاب اسلامی برای منطقه الهام‌بخش می‌شود، عصبانیت استکبار از ایران اسلامی بیشتر شده و این نکته که ایران مسلمانان را به خودآگاهی سیاسی رسانده است سبب شده که تحریم‌ها و تهدیدها بر ضد نظام اسلامی بیشتر شود.
توکلی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس نهم تصریح کرد: مردم فهیم و آگاه در سراسر کشور با حضور پررنگ و باشکوه خود در پای صندوق‌های اخذ رای امید واهی دشمنان و استکبار جهانی را مثل همیشه تبدیل به یاس کرده و ثابت خواهند کرد که علاوه بر حضور خود در عرصه‌های اجتماعی و انتخابات ، همواره پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر خود هستند.
وی ادامه داد: دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی سرشار از الگوهای ارزشمند و موفقی است که تبیین آنها برای نسل جوان می‌تواند کشور را در برابر جنگ نرم دشمنان بیمه کند.
توکلی افزود: جوانان ما نباید از الگوهای غربی پیروی کنند و دست‌اندرکاران و رسانه‌های ارتباط جمعی باید چهره‌های اسلامی و انقلابی را به عنوان الگو در جامعه معرفی کنند. 
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول