اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اجرای 218 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای 218 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش خبر داد.

اجرای 218 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز عصر امروز در نشست با مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آبپخش اظهار داشت:‌ ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ لذا باید با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین خلاقیت و نوآوری در تدوین برنامه‌ها به‌ویژه مشارکت مردم در برگزاری جشن انقلاب تلاش کنیم.
بخشدار آبپخش ادامه داد: یکی از اهداف ستاد در اجرای برنامه‌های دهه فجر در زمان حاضر ارتقای سطح آگاهی و بصیرت برای جامعه است و مسئولان باید از این دهه برای تبیین و آگاهی دادن به نسل جوان بیشترین بهره را ببرند.
خرم‌روز اضافه کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی در اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با رعایت اصل خلاقیت و ابتکار ضروری است و مسئولان کمیته‌های ستاد اجرای برنامه‌های دهه فجر آبپخش باید در راستای تحقق این هدف تلاش کنند.
وی یادآور شد: مردم ولایتمدار و انقلابی آبپخش در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی حضور پررنگی دارند و باید تلاش خود را برای حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن بکار گیریم.
این مسئول به برنامه‌های مختلف در آبپخش اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد برنامه‌های مختلف و متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و ... در بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه تمام روستاهای بخش آبپخش نیز در اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی دهه فجر فعال خواهند بود، اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 218 ویژه‌برنامه‌ دهه فجر در بخش آبپخش اجرا می‌شود.
خرم‌روز عنوان داشت: هیچ نهاد و دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های ستاد دهه فجر را به نحو مطلوب اجرا کند و برای اجرای مطلوب‌تر این برنامه‌ها تمام دستگاه‌های اجرایی باید با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند.
وی به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان در دهه فجر در آبپخش اشاره کرد و گفت: در 17 بهمن‌ماه شاهد حضور مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر در بخش آبپخش و برگزاری کارگاه آموزشی بانوان با حضور گسترده بانوان بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش بیان داشت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در برنامه‌های ستاد دهه فجر حضور پرشور داشته باشند و با تمام توان در راستای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های دهه فجر همکاری داشته باشند.
خرم‌روز تاکید کرد: در راستای بهبود چهره شهر در ایام‌الله دهه فجر از مسئولان می‌خواهیم نسبت به تزئین سر درب ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اقدام کنند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول