اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر کرمان:

توجه ویژه به روستاها از رویکردهای دهه فجر است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان گفت: توجه ویژه به روستاها و بخش‌ها یکی از رویکردهای مهم ستاد دهه فجر استان کرمان است.

توجه ویژه به روستاها از رویکردهای دهه فجر است
مهدی صدفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان تقارن سالروز ولادت نبی اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی گرانبها و تاریخی دانست و گفت: باید از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در بطن مناسبت‌ها بهره کافی را ببریم و از این فرصت تاریخی برای حضور و مشارکت مردم استفاده کرد.
وی با اشاره به رویکرد جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است و تقارن دهه فجر با اعیاد فرصتی مناسب در راستای ایجاد شادی، نشاط و سرور برای ارائه برنامه‌هاست.
صدفی با اشاره به شرایط و تحولات منطقه و جهان اسلام تصریح کرد: دهه فجر سال گذشته همزمان با سقوط حسنی مبارک بود و دهه فجر امسال نیز فرصتی مناسب است تا نقاط مشترک انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها و خیزش‌های منطقه بیان شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان داشت: دهه مبارک فجر فرصتی برای به کار بردن نمادهای مشترک انقلاب اسلامی ایران و انقلاب مردمی مصر است. 
صدفی توجه ویژه به روستاها و بخش‌ها را یکی از رویکردهای مهم ستاد دهه فجر استان کرمان عنوان کرد و ابراز داشت: مردم روستاها بخش وسیعی از جمعیت استان کرمان را تشکیل می‌دهند و باید برای این قشر برنامه‌های خاص و ویژه‌ای تدوین کرد و جشن‌های دهه فجر ویژه روستاها وعشایر برگزار شود.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول