اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان خبر داد

بهره‌برداری از 51 طرح عمرانی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: در دهه فجر سال‌جاری 51 طرح عمرانی در زمینه‌های آموزشی، راه و ترابری، مخابرات و کشاورزی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 51 طرح عمرانی در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان علی عباسی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: برای احداث و تکمیل این تعداد طرح مبلغ 2 میلیارد و 294 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها 8 هزار و 216 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: هم‌چنین برای 81 نفر نیز فرصت شغلی ایجاد و تثبیت می‌شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان از رشد چهار برابری برنامه‌های فرهنگی دهه فجر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته 134 برنامه فرهنگی در طول ایام‌الله دهه فجر اجرا شد که برنامه‌های قابل اجرای شهرستان در دهه فجر امسال به بیش از 400 برنامه افزایش یافته است.
عباسی با بیان اینکه بیداری اسلامی کشورهای منطقه حساسیت مشارکت در مراسم ایام‌الله دهه فجر امسال را بیش از هر زمان دیگری کرده است، تصریح کرد: در شرایطی که جهان کفر با بسیج تمامی قوای خود به نبرد با اسلام، اندیشه‌های امام خمینی و ولایت‌فقیه برخواسته، وظیفه ما است که گفتمان اسلام ناب را که در اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب و اصل ولایت‌فقیه متجلی شده در بین جوانان و آینده‌سازان انقلاب بسط و گسترش دهیم.
وی بیداری اسلامی کشورهای منطقه و خروش ملت‌های آمریکا، اروپا و آفریقا را نتیجه صدور پیام انقلاب و اسلام ناب دانست و یادآور شد: دشمن از جریان رو به رشد اسلام‌خواهی در آمریکا، اروپا و هم‌چنین تشکیل نظامی بر مبنای شریعت ناب نظیر نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان وحشت دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان تهدیدات، تحریم‌ها و ترور دانشمندان و شخصیت‌های علمی کشورمان را ناشی از همین وحشت و سردرگمی جبهه استکبار دانست.
عباسی ابراز داشت: امروز جهانیان به خوبی دریافته‌اند که مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی که به ناحق کشور عزیزمان را متهم به حمایت از تروریست می‌کردند خود تروریسم‌پرور و بزرگترین حامیان تروریسم دولتی در سطح جهان هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان با اشاره به ترور شهید احمدی‌روشن، ریشه این ترورها را در سازمان انرژی اتمی دانست و افزود: بازرسان آژانس پس از شناسایی مراکز و نخبگان علمی کشور اطلاعات هسته‌ای ایران را که جنبه محرمانه دارد در اختیار جاسوسان دستگاه اطلاعاتی غرب و موساد قرار داده و شبکه‌های جاسوسی سیا پس از طراحی، ترور شخصیت‌ها را به دست موساد اجرایی می‌کنند.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول