اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شیراز:

ورزش‌های همگانی نقش موثری در ارتقای سلامت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز گفت: ورزش‌های همگانی نقش موثری در ارتقای سلامت جامعه دارند.

ورزش‌های همگانی نقش موثری در ارتقای سلامت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد روزیطلب بعد از ظهر امروز در همایش سلامت برتر اظهار داشت: برنامه‌های مشترک با نهادهای خصوصی و غیر انتفاعی نقش موثری در ارتقای سلامت جامعه دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز افزود: با برنامه‌های مدون و ایجاد ساختارهای جدید می‌توان از ابزار ورزش‌های همگانی در راستای ارتقای سلامت جامعه بهره‌مند شد.

وی توسعه ورزش‌های همگانی را از محورهای اصلی سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان دانست و عنوان کرد: مقام عالی وزرات ورزش و جوانان توجه جدی به بحث توسعه ورزش‌های همگانی دارد.

روزیطلب با اشاره به تاثیرگذاری همایش‌هایی از قبیل همایش سلامت برتر خاطرنشان کرد: با برگزاری همایش‌های این‌چنینی و سمینارهای ورزشی و پزشکی می‌توان خدمات بیشتری را در حوزه سلامت به مردم ارائه داد.

این مسئول از برگزاری مراسم پیاده‌روی همگانی در هفته ملی مبارزه با سرطان خبر داد و ابراز داشت: هفته ملی مبارزه با سرطان 14 تا 20 بهمن ماه سال جاری است که در این هفته پیاده‌روی همگانی در شیراز اجرا می‌شود.

روزیطلب در پایان تصریح کرد: میزبان بعدی همایش سلامت برتر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز است.

به گزارش فارس، همایش سلامت برتر با حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل ورزش و جوانان فارس و با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی حجاب، بهاران، انقلاب، تعاونی فرخنده پیام سرای دوست و نشریه امید طلوع در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول