اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند

دشمنان بدانند با کشتن عالم، علم از بین نمی‌رود

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند اعلام کرد: ایادی استکبار و صهیونیست جهانخوار بدانند که با کشتن عالم، علم از بین نمی‌رود.

دشمنان بدانند با کشتن عالم، علم از بین نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند در بیانیه‌ای به مناسبت ترور شهید احمدی‌روشن که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: امروزه جوانان غیور این سرزمین چنان اقتدار و شکوه علمی ایران اسلامی را با تمام تحریم‌ها و جنگ‌ها به گوش جهانیان رسانیده‌اند که خاری در چشم اجانب و استکبار جهانی شده که آنان با درماندگی و عجز تمام به اقدامات تروریستی و منافی حقوق انسانی روی آورده‌اند.

در این بیانیه آمده است: ای ایادی شیطان‌ صفت! جامعه نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی در همه حال در سنگر پژوهش و تحقیق همچون سدی محکم در برابر هجمه‌ها، تهدیدها و ترورها ایستادگی کرده و دفاع مقدس دیگری در عرصه علم و جهاد به مردم دنیا نشان خواهند داد و بدانید با این حرکات وحشیانه فقط و فقط چهره پلید خود را آشکار می‌کنید و در باتلاق نابودی بیشتر فرو می‌روید و با از کار انداختن قلب دانشمندان ما تنها روح به حقیقت پیوسته ایشان در سرای علم و فرهنگ را جاودانه می‌کنید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما را با سازمان‌های بین‌الملل حرفی نیست، چون می‌دانیم اینان عروسک‌های خیمه شب بازی در دست امریکا و سگ نگهبانش، رژیم صهیونیستی هستند، اما ای آزادمردان دنیا، ای دانشمندان و متفکران جهان بدانید جیره‌خواران صهیونیست در کشوری به نام ایران دانشمندان را به جرم خدمت به پیشرفت‌های صلح‌آمیز بشریت، مظلومانه به شهادت می‌رسانند و پروژه مغزکشی به راه انداخته‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند در ادامه این بیانیه آورده است: ای ملت‌های آزاده جهان بدانید و آگاه باشید که اگر در برابر این زورگویان ایستادگی نکنید، فردا نوبت به شما خواهد رسید، چون این فرقه نژاد‌پرست هرگز تاب و تحمل پیشرفت ملت‌های آزاده را ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما دانشجویان این حرکت‌های غیرانسانی را محکوم کرده و در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم و با چنین اقدامات تروریستی کوچکترین واهمه‌ای به خود راه نمی‌دهیم، زیرا آنان ما را از چیزی می‌ترسانند که آرزوی هر مسلمان منتظری است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول