اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

اعطای تسهیلات به خیران مدرسه‌ساز پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به اعطای تسهیلات به خیران مدرسه‌ساز برای مشارکت در ساخت مدارس گفت: این موضوع در داخل استان قابل حل و فصل نیست و باید در بین مسئولان ملی پیگیری شود.

اعطای تسهیلات به خیران مدرسه‌ساز پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در مجمع خیران مدرسه‌ساز استان مازندران با اشاره به شروع طرح نهضت قرآن‌آموزی در مدارس کشور اظهار داشت: اجرای طرح قرآن‌آموزی به ویژه حفظ سوره آیت‌الکرسی زمینه‌ساز پیوند دانش‌آموزان با قرآن است.

وی تصریح کرد: تنها به وسیله پیوند با قرآن می‌توانیم با بسیاری از ناهنجاری‌ها موجود در جامعه مبارزه کرد.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به برخی بی انضباطی‌ها در انتخابات یادآور شد: اگر ما قرآن را سرلوحه همه امور خود قرار دهیم در انتخابات شاهد بداخلاقی و تهمت‌زنی به همدیگر نمی‌شویم.

این مسئول مدرسه‌سازی را اوج خدمت به خلق خدا عنوان کرد و گفت: با ورود خیران به بحث مدرسه‌سازی، خیران از اوج خدمت به اوج زندگی رسیدند و ورود خیران به این بحث را باید به فال نیک گرفت.

نماینده عالی دولت در مازندران توجه به هوشمندسازی مدارس را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با همت خیران فضای مناسبی در مدرسه در امر تعلیم و تعلم ایجاد می‌شود و از خیرانی که در بحث مدرسه‌سازی ورود پیدا می‌کنند باید به طور ویژه تجلیل کرد هرچند خیرین مدرسه‌ساز، نیاز به توجه دنیوی ندارند ولی فرهنگ خیرات در کشور باید نهادینه شود.

وی در ادامه از پیشنهاد کاشت درخت در مدارس مازندران استقبال و تصریح کرد: با ساز و کار درستی این طرح در مدارس استان اجرایی شود.

طاهایی یادآور شد: در صورت امکان از درختانی نیز استفاده شود که بهره مادی آن دوباره به مدرسه باز گردد.

این مسئول خواستار جمع‌آوری گل‌های مصنوعی از سطح مدارس استان شد و تاکید کرد: ترویج کاشت گل نرگس در مدارس استان نهادینه شود و اجرای این طرح در چند مدرسه به خوبی در حال اجرایی شدن است.

استاندار مازندران در پایان در مورد اعطای تسهیلات به خیران مدرسه‌ساز برای مشارکت در ساخت مدارس اذعان داشت: این موضوع در داخل استان قابل حل و فصل نیست و باید در بین مسئولان ملی پیگیری شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول