اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر خبر داد‌

فعالیت 100 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر از فعالیت و حضور 100 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور خبر داد.

فعالیت 100 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین حریری ‌در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر اظهار داشت: مدرسه‌سازی یک امر ارزشمند و بااهمیت است و مشارکت در این امر اجر معنوی بالایی دارد.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی مسئولان در امر مدرسه‌سازی افزود: بدون تردید حضور و کمک دولت از لحاظ اعتباری به خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند این افراد را بیشتر برای انجام کارهای مشارکتی به ویژه در بخش آموزشی تشویق کند. 
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر از حضور 100 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد خیرین مدرسه‌ساز کشور بیش از 100 هزار نفر است و مدارسی را که این افراد ساخته‌اند بسیار زیاد است.
حریری تصریح کرد: بر‌ اساس آمار موجود در سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور حدود 1000 میلیارد تومان تعهد داشتند و پیش‌بینی می‌شود این امر در سال جاری افزایش یابد.
وی در ادامه گزارش مبسوطی از حضور پرشور خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی داد و با اشاره به عامل مهم اعتمادسازی در خیرین، موفقیت مجمع خیّرین استان بوشهر را در گرو ایجاد اعتماد متقابل خیرین و مجمع دانست.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر ضمن تقدیر از هماهنگی‌های به عمل آمده مدیر کل نوسازی استان خواست تا روند طراحی نقشه‌ پروژه‌های خیرساز با سرعت بیشتری انجام پذیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: آموزش و پرورش یک نهاد ارزشمند است و بیشتر خانواده‌ها با این نهاد ارتباط دارند و تقویت این مجموعه امری لازم است.
خلیل رضایی افزود: افزایش فضای آموزشی و افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان است.
وی در ادامه با بیان اینکه خیرین مصداق آیه شریفه السابقون السابقون هستند یادآور شد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به مشارکت عامه مردم اشاره شده است.
رضایی از تلاش‌های ریاست مجمع خیرین استان در برگزاری جشنواره‌ها و افتتاح پروژه‌های خیری تقدیر کرد.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول