اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل سفر مقام معظم رهبری محقق شد

تصویب 9 پروژه مدرسه‌سازی در منطقه عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه از تصویب 9 پروژه مدرسه‌سازی در منطقه عسلویه از محل سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

تصویب 9 پروژه مدرسه‌سازی در منطقه عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه ضمن تبریک حماسه ماندگار نهم دی‌ماه اظهار داشت: بدون تردید این حماسه پرشکوه آب سردی بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه‌های پوچ دشمنان خارجی و داخلی است.
 وی افزود: ما همچنان بر پایه اندیشه ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری و جانفشانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف خود برسند.
رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و ولایت‌مداری و تبعیت از دستورات رهبری رمز موفقیت این نظام است.
احمدی تصریح کرد: امسال باید مراسم نهم دی را باشکوه و اقتدار برگزار کنیم و به دشمنان نشان دهیم که ملت همواره در مسیر رهبری حرکت می‌کند.
وی در ادامه به عملکرد یکسال گذشته آموزش و پرورش عسلویه پرداخته و ضمن تشکر از کارکنان این نهاد، آنان را به وحدت، همدلی و همکاری گروهی برای پیشبرد اهداف آموزش و پروش بویژه اهداف سند تحول بنیادین دعوت کرد.
احمدی گفت: امسال شاهد موفقیت‌های خوبی در آموزش و پرورش عسلویه هستیم و باید روند موفقیت‌ها تداوم داشته باشد و نباید کم‌کاری کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه با ابراز خرسندی از اعتبارات سفر پربرکت مقام معظم رهبری بیان کرد: مصوب شدن 9 پروژه مدرسه‌سازی در منطقه عسلویه از برکات این سفر ارزشمند است که گامی در راستای تحول اساسی در این منطقه است.
احمدی اضافه کرد: از مسئولان شهرستان انتظار داریم همکاری لازم برای اجرای مصوبات این سفر ارزشمند را داشته باشند تا هر چه زودتر شاهد افتتاح و راه‌اندازی مدارس مورد نظر باشیم.
وی با توصیه به کارکنان برای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع، امر به معروف و نهی از منکر، نظم و انضباط اداری و رعایت قوانین و مقررات و دقت در برگزاری امتحانات و پاسخ به سئوالات همکاران از مهم‌ترین وظایف کارکنان این اداره است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول