اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام خرسند:

مردودین فتنه 88 جایی در انتخابات نهم ندارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید صلاحیت حضور در انتخابات را داشته باشند، گفت: کسانی که در جریان فتنه 88 همراهی یا سکوت کردند شرایط حضور در مهم‌ترین مرکز تصمیم گیرنده نظام را ندارند.

مردودین فتنه 88 جایی در انتخابات نهم ندارند
حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: انتخابات نهم در یک مقطع حساس تاریخی قرار دارد یعنی عصری که انقلاب اسلامی محصول خود را می‌بینید.
وی افزود: این خیزش‌های اسلامی که در کشورهای اسلامی به راه افتاده است متاثر از پیام انقلاب اسلامی مبنی بر حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: انتخابات در ایران تنها مخصوص ایران نیست، بلکه با انجام این انتخابات و حضور و مشارکت مردم هم نمایندگان خود را مشخص کرده و به مجلس می‌فرستیم و هم الگویی برای کشورهای دیگر خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین باید همه تلاش کنند که این انتخابات باشکوه و عظمت بیشتری برگزار شود تا موجب امیدواری مردم و یاس و ناامیدی دشمنان و دلگرمی کشورهای به پا خاسته و انقلابی شود.
خرسند با حساس خواندن انتخابات مجلس نهم عنوان داشت: این انتخابات در مقطع حساسی قرار دارد و دشمن تلاش می‌کند با تحریم‌ها، تهدیدها و ترورها فضای کشور را ناامن جلوه بدهد تا از حضور و مشارکت مردم در انتخابات بکاهد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح گفت: در انتخاب اصلح باید به سابقه وی و رسمیت او توجه داشت چون احراز اعتقاد و پایبندی او به مبانی نظام اسلامی به سادگی ممکن است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در احراز صلاحیت باید هم دستگاه‌ها و هم مردم سلامت آنها را احراز کنند به همین دلیل نمی‌توان اصل را بر برائت گذاشت.
وی در چگونگی احراز صلاحیت افراد گفت: انتخاب شوندگان باید امتحان خود را پس داده و با فکر و برنامه باشند، سیاه نمایی نکنند؛ بدانند شانیت اول مجلس قانونگذاری است و در مورد عمران و آبادانی که کار دولت است به مردم وعده ندهند بلکه قانون‌گذاری را اولویت خود قرار دهند.
خرسند در عین حال با اشاره به جریان فتنه 88 خاطرنشان کرد: کسانی که در جریان فتنه 88 همراهی یا سکوت کردند شرایط حضور در مهم‌ترین مرکز تصمیم گیرنده نظام را ندارند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول