اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

آموزش مجریان انتخابات سبب افزایش مشارکت مردمی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ـ انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: آموزش مجریان انتخابات موجب افزایش مشارکت مردمی و اعتماد سازی در جامعه می‌شود.

آموزش مجریان انتخابات سبب افزایش مشارکت مردمی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عین‌اله تاجیک شامگاه سه‌شنبه در  جلسه آموزشی مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آموزش مستمر و به موقع موجب افزایش مشارکت مردمی و افزایش اعتماد سازی در جامعه می‌شود. 
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه قانون مداری، عدالت محوری، حضور حداکثری و امانت داری از شاخص‌های اصلی انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی است، افزود: همه باید با اجرای صحیح قانون و عدالت در انجام امور، شائبه‌ای که توسط دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 ایجاد شده بود را از هم اکنون خنثی کنیم و با تمام تلاش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم آوریم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت ضمن بیان این نکته که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک موقعیت و با بصیرت خاص خود در همه دوران تمام نقشه‌های شوم دشمنان را برملا کرده‌اند.
تاجیک در ادامه رویکرد وزارت کشور در این دوره از انتخابات را فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: همه مردم باید از قوانین و آیین نامه‌های اجرایی انتخابات آگاهی کامل داشته باشند.
وی گفت: بر همین اساس برنامه آموزشی در قالب چند عنوان اصلی اعم از آشنایی با امور انتخابات، مدیریت اجرایی در امر انتخابات و آموزش راهبری سیستم جامع انتخابات را در دستور کار داریم که در اختیار مجریان امر برگزاری انتخابات قرار می‌گیرد.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته‌ها به ارائه گزارشی از نحوه عملکرد کمیته مربوطه پرداختند و برنامه‌های آتی خود را تشریح کردند.
این گزارش حاکی است، جلسه کمیته آموزش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور عین‌اله تاجیک معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت و مسئولان کمیته‌ها و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول