اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین حج و زیارت ایلام:

14200 نفر در ایلام برای عمره مفرده نام‌نویسی کردند

خبرگزاری فارس: جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: 14 هزار و 200 نفر در ایلام برای تشرف به عمره مفرده نام‌نویسی کردند.

14200 نفر در ایلام برای عمره مفرده نام‌نویسی کردند
حسین نیکروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این تعداد نام‌نویسی کننده دقیقا چهار برابر تعداد نام‌نویسی شده نوبت قبلی برای تشرف به عمره مفرده بوده است.
وی ادامه داد: افراد برای نام‌نویسی به شعب بانک‌های ملی و ملت در استان ایلام مراجعه و نسبت به نام‌نویسی برای تشرف به عمره مفرده اقدام کرده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: 28 دی ماه امسال کار قرعه‌کشی زمان تشرف این تعداد افراد ثبت‌نام شده به طور همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.
نیکروش تصریح کرد: پس از انجام مراحل قرعه‌کشی زمان تشرف مراتب از سوی مدیریت‌های حج و زیارت به اطلاع مردم استان ایلام خواهد رسید.
جانشین حج و زیارت استان ایلام عنوان کرد: اکنون نیز از نوبت‌های گذشته تشرف به عمره مفرده در دفاتر کارگزاری حج و زیارت استان ایلام نام‌نویسی می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام قبلی از نوبت‌های یک تا 230 امکان تشرف به عمره مفرده را دارند و افراد دارای این اولویت‌ باید در نخستین فرصت به دفاتر کارگزاری حج و زیارت مراجعه کنند.
این مسئول عنوان کرد: در صورت فقدان مراجعه افراد دارای اولویت سفر به عمره مفرده به دفاتر کارگزاری حج و زیارت در استان، امکان جایگزینی این افراد از سوی مدیریت حج و زیارت امکان‌پذیر است.
نیکروش متذکر شد: بر این اساس افرادی که دارای اولویت‌های یک تا 230 هستند تقاضا می‌شود در نخستین فرصت به دفاتر کارگزاری حج و زیارت مراجعه کنند.
جانشین حج و زیارت استان ایلام در پایان اذعان داشت: با مراجعه این افراد به دفاتر کارگزاری حج و زیارت امکان تشرف آنها به عمره مفرده از سوی مدیریت حج و زیارت استان ایلام فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول