اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش صورت گرفت

برگزاری همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش در یاسوج

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش، همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش در یاسوج
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش، همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
در این همایش مسئولان آموزش و پرورش استان، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و اعضای شوراهای آموزش و پرورش 12 شهرستان و منطقه این استان حضور داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان در بحث مشارکت فکری و معنوی دو بازوی اساسی برای ارتقای فعالیت‌های کیفی و کمی در آموزش و پرورش هستند. 
پرویز طاهری گفت: بیش از 30 میلیارد ریال کمک‌های مردمی و ادارات در یک‌سال گذشته جذب این نهاد شده است.
وی همچنین به ساخت مدارس با توجه به تأیید کمیته ساخت فضاها اشاره کرد و گفت: ساخت مدارس با توجه به نیازسنجی این کمیته انجام می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: شورای آموزش و پرورش مهم‌ترین، حساس‌ترین و مؤثرترین شورا برای ارتقای فعالیت‌های پرورشی و آموزشی است. 
اکبر نیکزاد گفت: آموزش و پرورش پویا مدیون نیروی انسانی کارآمد است. 
فرماندار بویراحمد هم گفت: ظرفیت‌های خوبی در قانون شورای آموزش و پرورش وجود دارد که اجرایی شدن آن‌ها عمده‌ترین مشکلات را در این نهاد آموزش و تربیتی برطرف خواهد کرد.
امام جمعه دهدشت نیز گفت: تربیت و آموزش رسالت دستگاه عظیمی است که متولی تربیت دینی اجتماعی و سیاسی فرزندان بوده و مستلزم مشارکت عمومی است.
در این آیین از شورای آموزش و پرورش دنا به عنوان شورای برتر استان تجلیل شد و لوح تقدیر معاون وزیر و دبیر شورای عالی آموزش و پرورش به مناسبت فعالیت اداره‌کل آموزش و پرورش در موضوع سند تحول بنیادین به مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول