اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

آموزش و پرورش از نخبگان و اندیشمندان دماوندی بهره ببرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: آموزش و پرورش می‏تواند از ظرفیت‏ها با وجود نخبگان و اندیشمندان حاضر در منطقه به نحو مطلوب بهره بجوید.

آموزش و پرورش از نخبگان و اندیشمندان دماوندی بهره ببرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهداف و وظایف این شورا اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت‏ها برای ارتقای سطح رشد دانش‏آموزان در زمینه‏های آموزشی و پرورشی هدف اصلی این شورا است.
وی همچنین بر اهمیت نقش شورا و مشورت در راه رسیدن به قله‏های استوار بالندگی و پیشرفت تاکید کرد.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: دین اسلام همواره انسان‏ها را به مشورت در بهبود کارها راهنمایی می‏کند و وجود سوره‏ای در قرآن به نام شورا نشان‏دهنده ارزش نهادن به این امر مهم است.
قاسمی‏فرزاد یادآور شد: هم‏اندیشی و کمک گرفتن از ظرفیت‏های فکری علاوه بر اینکه احتمال خطا را در تصمیم‏گیری می‏کاهد، زمینه‏ساز بارور شدن اندیشه‏ها می‏شود.
این مسئول تصریح کرد: هفته شورای آموزش و پرورش بهترین فرصت برای این نهاد است تا از ظرفیت‎‏های خود بهره ببرد.
فرماندار شهرستان دماوند ابراز داشت: آموزش و پرورش به منظور رسیدن به اهداف خود، گام‏های موثری برای رسیدن به تغییرات و نوآوری‏ها برداشته که این اداره در این شهرستان می‏تواند از ظرفیت‏های خود با وجود نخبگان و اندیشمندان حاضر در منطقه به نحو مطلوب بهره بجوید.
قاسمی‏فرزاد متذکر شد: قانون شوراهای آموزش و پرورش در 26 دی ماه سال 72 از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد که این قانون یکی از قوانین جامع در کشور است.
فرماندار شهرستان دماوند در پایان اذعان داشت: هدف از اجرای این قانون تحقق افزایش مشارکت مردم در برنامه‏های آموزش و پرورش به ویژه والدین دانش‏آموزان است.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول