اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خواستار شد

انتخاب درست مجریان طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به انجام کار کارشناسی در تدوین طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: موفقیت این طرح کارشناسی منوط به اجرای درست آن توسط مجریان است از این رو مجریان طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به دقت انتخاب شوند.

انتخاب درست مجریان طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به کارهایی که در آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار داشت: عملیاتی شدن سه طرح هوشمند سازی مدارس، طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین طرح تحول اجتماعی کار مضاعفی را لازم دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان تحقق فرمان مقام معظم رهبری در ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش فرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح با موفقیت همراه باشد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه 12 سال از عمر انسان‌ها در آموزش و پرورش طی می‌شود، تصریح کرد: باید برای این 12 سال برنامه‌ریزی درستی انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد،‌ همان طور که برای تدوین سند تحول بنیادین کار کارشناسی خوبی انجام شده است، اجرای این طرح هم کارشناسانه انجام شود.
رئوفی‌نژاد اجرایی شدن طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را مهم‌ترین بخش این طرح اعلام کرد و گفت: هدف‌گذاری طرح برای یک دوره شش ساله و دو دوره سه ساله انجام گرفته است.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموز در یک دوره سه ساله در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد، اضافه کرد: پس مجری و مهم‌ترین بخش طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش معلمان هستند که باید در این مرحله دقت کافی انجام شود.
استاندار زنجان تاکید کرد: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش به مانند دوره تدوین و تبیین باید به دقت انجام گیرد.
وی سپردن هوشمند سازی مدارس به ارگان‌های دولتی را منوط به داشتن بضاعت آن ارگان دانست و تصریح کرد: نباید تعهد بیش از توان بر دوش ارگان‌های دولتی گذاشته شود.
رئوفی‌نژاد توزیع مدارس را در بین ارگان‌های اجرایی استان برای هوشمند سازی با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی استانداری امکان‌پذیر عنوان کرد.
وی ادامه داد: هوشمند سازی مدارس استان زنجان مشکل زیر ساختی ندارد و فقط باید در مورد نحوه و زمان مورد نیاز برای هوشمند سازی آنها برنامه‌ریزی شود.
استاندار زنجان طرح تحول اجتماعی را طرح سنگینی برشمرد و تاکید کرد: هر 11 بند طرح تحول اجتماعی مهم است و کار زیادی لازم دارد.
وی با اشاره به اینکه اتصال انشعابات فاضلاب مدارس به شبکه فاضلاب شهری تکلیف قانونی محسوب می‌شود، افزود: تامین هزینه آن به صورت مساوی بین استانداری و آب و فاضلاب تقسیم می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول