اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

رویکرد ما واگذاری امور اجرایی آموزش و پرورش به مردم است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: حرکت و رویکرد ما به سمت واگذاری بخش اجرایی آموزش و پرورش به مردم است.

رویکرد ما واگذاری امور اجرایی آموزش و پرورش به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل عمرانی صبح امروز در جمع روسای آموزش و پرورش مناطق مختلف استان بوشهر اظهار داشت: این دستور امام است و هر چه سریع‌تر به این هدف حرکت کنیم زودتر به اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش می‌رسیم.
وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت افزود: در هیچ جای دنیا اینگونه شورایی برای امر خطیر انسان‌سازی وجود نداشته و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مشاور رئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش ‌و پرورش با بیان اینکه مشارکتی که در شوراها تعریف شده مشارکتی چند وجهی است، خاطر نشان کرد: لازم است در تجربه عملی خود شوراها را به حد اعلا برسانیم.
عمرانی بیان کرد: در شورای آموزش و پرورش مردم و دولت و نهادهای عمومی هم حضور دارند و به نوعی همه برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت دست به دست هم داده‌اند.
وی گفت: ریاست استاندار نیز برای شورای آموزش و پرورش نشان از اهمیت و جایگاه و نقش شوراها در مدیریت کلان استان‌ها دارد.
مشاور رئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش ‌و پرورش با بیان اینکه کارگروه‌هایی برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش فعال شوند، اظهار داشت: هم‌اکنون نظام آموزشی تراز جمهوری اسلامی و انقلاب در حال شکل‌گیری است و ما نقش زیادی در این نظام داریم.
عمرانی گفت: اگر برای اجرای جهاد مقدس نظام آموزشی تلاش کنیم آیندگان همواره از ما به نیکی یاد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نباشد این سند محقق نمی‌شود، اضافه کرد: انتظار داریم به توسعه مشارکت‌های مردم در مدرسه‌سازی، مسائل تعلیمی و تربیتی توجه شود و شورای آموزش و پرورش باب روشنی برای مشارکت مردم در امر تعلم و تربیت بگشاید.
عمرانی افزود: حرکت و رویکرد ما به سمت واگذاری بخش اجرایی آموزش و پرورش به مردم است.
رئیس اداره سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست گفت: اهمیت فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف تمام جوامع بر کسی پوشیده نیست و هر جامعه‌ای برای پیشرفت خود باید خود را با علم روز همراه کند.
بهرام بهنام‌نیا افزود: تا قبل از سال 83 تمام اطلاعات و عملکردها بر اساس ثبت اسناد دستی بود اما با راه‌اندازی سامانه سوادآموزی این مشکل برطرف شد.
وی تصریح کرد: این سامانه تمام فرآیندهای سوادآموزی و عملکردها را در خود ضبط، پردازش و اطلاع‌رسانی می‌کند و هر هفته تمام اطلاعات با هم رد و بدل می‌شود.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول