اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان تهران:

بودجه تعریض جاده همند پیش‏بینی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان تهران گفت: بر خلاف پیگیری‏های صورت گرفته، اعتبار طرح تعریض جاده "همند" در آبسرد از سوی فرمانداری دماوند پیش‏بینی نشد.

بودجه تعریض جاده همند پیش‏بینی نشده است
فریبرز واحدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح تعریض محور همند در آبسرد از جمله مطالبات اصلی مردم این منطقه محسوب می‏شود.
وی ادامه داد: این پروژه از سوی شورای برنامه‏ریزی و توسعه شهرستان دماوند و استان تهران مشمول پیش‏بینی اعتبار اجرایی قرار نگرفت.
واحدی اضافه کرد: مجموعه اداره‏کل راه و ترابری استان تهران نیز پس از مطالعات فازهای یک و دو، از مسئولان فرمانداری دماوند درخواست کرد تا این امر مهم در جریان اصلاح موافقتنامه‏های سال 90 پیش‏بینی و بودجه‏ای برای آغاز مراحل عملیاتی آن در نظر گرفته شود.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران افزود: تاکنون این مهم از سوی مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند صورت اجرایی به خود نگرفته است.
وی تصریح کرد: اداره‏کل راه و ترابری استان تهران با توجه به خواسته‏های به‌حق مردم آبسرد و نواحی اطراف آن برای تعریض جاده همند وظیفه خود دانست تا ضمن، فراخوان گذاشتن این موضوع نسبت به شناسایی و ارزیابی پیمانکار طرح اقدامات ابتدایی خود را انجام دهد.
واحدی، افزود: با توجه به اجرای مقدمات در صورت تطابق اوضاع جوی با اجرای طرح‏های عمرانی، پروژه تعریض محور همند آبسرد پیش از آغاز سال 91 عملیاتی می‏شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محور همند از جمله مسیرهای پرخطر و حادثه‏آفرین شهرستان دماوند و استان تهران محسوب می‏شود.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول