اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

احداث پروژه‌های عمرانی در جاده‌های هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از احداث پروژه‌های عمرانی در راستای بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان خبر داد.

احداث پروژه‌های عمرانی در جاده‌های هندیجان
بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان‌ اظهار کرد: در پی بازدید مدیرکل اداره راه و ترابری استان خوزستان از شهرستان هندیجان مقرر شد تا در راستای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان و به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های متعددی به اجرا درآید.
وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث آسفالت جاده کمربندی هندیجان، اصلاح پیچ‌های خطرناک جاده کریم‌آباد به سجافی، تکمیل روشنایی جاده هندیجان به دیلم، احداث آسفالت ادامه جاده چهارخطه هندیجان به دیلم و خط کشی جاده‌ها اشاره کرد.
فرماندار هندیجان در ادامه تصریح کرد: دستور انجام این پروژه‌ها توسط مدیرکل استان به معاونین داده شده و قرار است بعد از اربعین حسینی این پروژه‌ها عملیاتی شوند.
فرج‌اللهی با اشاره به مشکلات هندیجان تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده راه و ترابری کمبود اعتبارات است و با توجه به وسعت راه‌ها در این حوزه نیاز جدی به افزایش اعتبار احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای را به خدمات در بخش‌های مختلف کشور معطوف کرده گفت: در گذشته خدمات کمتری در بخش راه و ترابری را شاهد بودیم اما امروزه می‌بینیم که پروژه‌های عظیمی از جمله محور چهارخطه هندیجان به دیلم و هندیجان به ماهشهر و هم‌چنین احداث راه‌های روستایی و روکش و آسفالت راه‌های شهرستان هندیجان به انجام رسیده‌اند.
فرماندار هندیجان با بیان اینکه رسیدگی به راه‌ها و جاده‌ها به ویژه در مناطق روستایی به منظور محرومیت‌زدایی از این مناطق صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مردم روستاها به دلیل محرومیت‌هایی که در آن به سر می‌برند از اقشار مظلوم جامعه به شمار می‌روند و شایسته نیست که با بی‌توجهی به وضعیت معیشتی آنها به این محرومیت‌ها دامن بزنیم.
فرج‌اللهی در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت مردم شهرستان هندیجان و به‌سازی راه‌ها و ایمن‌سازی آنها به کار خواهیم گرفت تا به این ترتیب تا حدی از مشکلات مردم در این منطقه کاسته و رضایت آنان را جلب کنیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول