اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کم‌کاری

تصادف در جاده بهنمیر - بابلسر افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بابلسر گفت: به دلیل کم‌کاری راه و ترابری در جهت نصب علائم هشدار دهنده، تصادفات در جاده بهنمیر ـ بابلسر افزایش یافته است.

تصادف در جاده بهنمیر - بابلسر افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مهدی منتظری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری بابلسر اظهار داشت: اعتبار عمرانی سال جاری شهرستان بابلسر ۵ میلیارد و 279میلیون تومان بوده که در 9 ماه سال جاری، 65درصد این اعتبار معادل ۳ میلیارد و 470میلیون تومان اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری باید نسبت به عملیاتی شدن پروژه‌ها اقدام کرده و گزارشی از روند اجرایی پروژه‌ها را به فرمانداری بابلسر ارسال کنند.
منتظری بیان داشت: اداراتی که نتوانند تا پایان دی ماه اقدامات لازم برای اجرایی شدن پروژه‌ها را انجام دهند اعتباراتی که به آنها تعلق گرفته از آنها باز پس گرفته و به اداراتی که پیشرفت فیزیکی خوبی در پروژه‌ها دارند، اختصاص می‌یابد.
این مسئول با انتقاد از کندی روند اجرایی پروژه راه و ترابری در جاده بهنمیر- بابلسر تصریح کرد: پیمانکار اداره راه در جاده بهنمیر به بابلسر مشغول فعالیت بوده، اما کارها به کندی پیش می‌رود و اداره راه در این باره بسیار کم‌کاری کرده است.
منتظری ابراز داشت: به دلیل کم‌کاری اداره راه و ترابری تصادفات در جاده بهنمیر به بابلسر رو به افزایش بوده و اداره راه موظف است هرچه سریع‌تر نسبت به نصب علائم هشدار دهنده و تعریض این جاده اقدام کند.
معاون فرماندار بابلسر ابراز امیدواری کرد؛ مدیران به درستی به وظایف خود عمل کرده تا اعتبارات آنها به ادارات دیگر اختصاص نیابد.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول