اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور خبر داد

مجروحیت شدید راننده خودرو در مسیر جاده نیشابور به مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یک خودرو سواری پراید با لوله‌های نرده کنار جاده نیشابور به مشهد برخورد شدیدی داشت که منجر به مجروحیت شدید راننده شد.

مجروحیت شدید راننده خودرو در مسیر جاده نیشابور به مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،‌ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور، محمود برئی اظهار داشت: نجات‌گران آتش‌نشان پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده و قرار دادن خاموش‌کننده دستی و بر قراری نسبی ایمنی، عملیات نجات مصدوم را آغاز کردند.
وی ادامه داد: خودرو سواری در اثر انحراف به چپ جاده با لوله‌های نرده کنار پل برخورد کرده بود و سه لوله افقی یکی از زیر ماشین گذشته، دومی از وسط خودرو عبور کرده و پس از برخورد با لگن راننده و عبور از صندلی وی تا صندلی عقب خودرو پیش رفته و سومین لوله با عبور از شیشه جلو خودرو از کنار سر راننده گذشته بود.
وی گفت: ما ابتدا با رعایت احتیاط کامل اقدام به بریدن لوله از نزدیک‌ترین قسمت ممکن به بدن مصدوم کردیم و سپس از پشت نیز این لوله را برش داده و پس از آن با بریدن پایه‌های پشتی صندلی، آن ‌را نیز جدا کردیم.
وی با بیان اینکه پای راننده در زیر پدال گاز و کلاج گیر کرده بود، اضافه کرد: این دو پدال را نیز برش داده و مصدوم به طور کامل رهاسازی شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: پس از آن امدادگران اورژانس با قرار دادن برانکارد خود در کنار خودرو و چسباندن به ماشین با همکاری نجات‌گران آتش‌نشان، مصدوم به آرامی بر روی برانکارد حمل شد تا کمترین جابه‌جایی ممکن را داشته باشد.
برئی با اشاره به اینکه سپس مصدوم به بیمارستان 22 بهمن انتقال یافت، یادآور شد: در حال حاضر مصدوم در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است و هوشیاری و حال عمومی وی خوب است، هر چند از ناحیه لگن، عضله‌ها و روده‌ها آسیب دیده است.
وی با بیان اینکه باید در کنار جاده‌ها از گاردریل استفاده شود تا در زمان برخورد کمترین آسیب وارد شود، تاکید کرد: اما استفاده از لوله و نرده‌های آهنی بسیار خطر ناک است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول