اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری فارس خبر داد

کاهش تلفات جاده‌ای به هنگام بارش

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان فارس گفت: با اجرای راهداری زمستانی تلفات جاده‌ای در زمان بارش به حداقل می‌رسد.

کاهش تلفات جاده‌ای به هنگام بارش
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان فارس، حسن فدایی در جلسه‌ای که با حضور فرمانده کل پلیس راه‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه‌های فارس تشکیل شد همکاری مجموعه پلیس راه در اجرای مناسب راهداری زمستانی را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: با همکاری مجموعه پلیس راه و تلاش‌های راهداران با وجود بارش‌های فراوان در برخی نقاط، راهداری زمستانی به نحو مناسبی در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: به علت توپوگرافی ویژه فارس نوع راهداری زمستانی در هر منطقه‌ از این استان متفاوت است که امسال به یاری خداوند و تلاش و همکاری دوستانمان در پلیس راه در طرح زمستانی تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده و بر تمام مشکلاتی که در زمان بارش در جاده‌ها به وجود می‌آید فائق می‌آییم.  
وی افزود: این نوع از راهداری زمستانی که در استان فارس در حال اجرا است، توانسته تلفات جاده‌ای را به حداقل ممکن برساند.
این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان اجرا شده تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
مدیرکل راه و ترابری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به تمام هم‌وطنان که قصد عبور از محورهای این استان را دارند توصیه می‌شود که خودروهای خود را به زنجیر چرخ، وسایل گرم کننده و اغذیه مناسب و مکفی مجهز کنند و از مسافرت‌های غیرضروری نیز بپرهیزند.
فدایی در پایان زحمات فرماندهان پلیس راه در محورهای فارس را ستودنی دانست و خطاب به فرماندهان پلیس راه این استان گفت: مسائل و مشکلاتی را که در محورها مشاهده می‌کنیم با روسای راه‌ و ترابری شهرستان‌های این استان مطرح کرده و با همدلی و هماهنگی در راستای خدمات‌رسانی و حل مسائل در راستای بهتر شدن محورها و عبور و مرور آسان و بی‌خطر برای هم‌وطنان تلاش می‌کنیم.
احمد احمدی فرمانده پلیس راه‌های فارس نیز در این نشست تعاملات مجموعه راه و ترابری با فرماندهان پلیس راه این استان را بسیار خوب برشمرد و افزود: باید تا قبل از فرا رسیدن سال جدید ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز انجام شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.
فرمانده پلیس راه‌های استان فارس ضمن اشاره به افزایش سفرهای جاده‌ای در نوروز ابراز داشت: ایجاد فضای مناسب توسط مجموعه راه و ترابری با توجه به افزایش خودروها و سفرهای جاده‌ای در تعطیلات نوروز در کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای سال گذشته به یقین تاثیرات بسزایی داشته که سال جدید نیز این روند در کاهش این آمار موثر است.
در پایان این جلسه مدیرکل راه و ترابری فارس با اهدای هدایایی از تلاش و همراهی فرماندهان پلیس راه‌های استان فارس تقدیر کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول