اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

هیچ سدی نمی‎تواند مانع تعالی ایران اسلامی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استکبار برای دستیابی به اهداف شوم خود به ترور دانشمندان ما روی آورده‌اند که ترور دولتی کثیف‎ترین و ننگین‎‌ترین کار برای استکبار جهانی است، گفت: هیچ سدی نمی‌تواند مانع تعالی ایران اسلامی شود.

هیچ سدی نمی‎تواند مانع تعالی ایران اسلامی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی در جمع اعضای ستاد راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد علمی به ویژه شهید احمدی روشن و تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند بسیجی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اظهار داشت: آنچه که دشمنان از تحلیل و درک آن در محاسبات خود برای مواجهه با جمهوری اسلامی عاجزند، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است.

وی تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه منشا خیر و برکت برای مسلمانان و پیشرفت و توسعه کشور است. 

محمدسلیمانی به زبونی دنیای استکبار در توقف رشد شتابان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به ویژه توسعه علمی کشورمان اشاره کرد و افزود: آنان برای دستیابی به این هدف شوم به ترور دانشمندان ما روی آورده‌اند که ترور دولتی کثیف‎ترین و ننگین‎‌ترین کار برای استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار از این حربه کثیف نیز راه به جایی نخواهد برد، ادامه داد: هیچ سدی نمی‎تواند جلوی پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را بگیرد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: بدون تردید جوانان دانشمند این مرز و بوم با تمام توان راه شهدای جهاد علمی را ادامه داده و هرگز خللی در عزم جوانان برومند و عالم این مملکت برای نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین ایجاد نخواهد شد. 

محمدسلیمانی همچنین در این نشست از اردوهای راهیان نور به‌عنوان یکی از منابع مهم قدرت نرم یاد کرد و گفت: بیش از 7 هزار نفر از دانش آموزان دختر پایه دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. 

وی افزود: در این اردوهای فرهنگی و معنوی دانش‌آموزان ضمن سپری کردن عملی درس آمادگی دفاعی، از یادمان‎های شهدا در مناطق عملیاتی فتح‏المبین، محرم، کربلای پنج، رمضان، اروندکنار و شلمچه بازدید می‌کنند.   

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اعزام دانش آموزان دختر این استان در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر آغاز و تا پایان نیمه اول اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول