اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان دانش‌آموزی جیرفت خبر داد

اعزام 8 دانش‌آموز جیرفتی به سرزمین وحی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان جیرفت گفت: بهمن‌ ماه سال جاری هشت نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان جیرفت به سفر عمره اعزام می‌شوند.

اعزام 8 دانش‌آموز جیرفتی به سرزمین وحی
مهدی کامیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی با برگزاری قرعه‌کشی میان دانش‌آموزان پایه دوم و سوم دبیرستان و همچنین دوره پیش‌دانشگاهی هشت نفر از دانش‌آموزان پسر متولد سال‌های 73 و 74 را به قید قرعه به سفر عمره اعزام می‌کند.
وی با بیان اینکه اعزام این دانش‌آموزان در هفت بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود، افزود: جلسه توجیهی عمره‌گذاران  29 دی ماه در مرکز فرهنگی تربیتی بصیرت شهرستان کرمان برگزار می‌شود.
کامیابی خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به یادگیری خبرنگاری، توسط خبرگزاری پانا دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند که با استقبال خوبی روبرو شده است.
وی با بیان اینکه مجامع مربیان تشکل‌های دانش‌آموزی در شهر یزد برگزار شد، ابراز داشت: دو نماینده از استان کرمان در این جلسه حضور داشتند که یکی از آن‌ها از سازمان دانش‌آموزی جیرفت اعزام شده بود.
کامیابی همچنین با اشاره به تشکیل مجلس دانش‌آموزی ابراز داشت: بعد از برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در مدارس، از میان رؤسای شورای دانش‌آموزی هفت نفر انتخاب و به سازمان دانش‌آموزی استان معرفی شدند.
وی با بیان اینکه این افراد در انتخابات مجلس دانش‌آموزی کشور شرکت می‌کنند، عنوان کرد: این مجلس تصمیماتی در زمینه‌های مختلف برای دانش‌آموزان اتخاذ می‌کند.
 کامیابی با اشاره به فعالیت شاخه دانش‌آموزی هلال احمر جیرفت گفت: این مجموعه به طور رسمی در 22 آموزشگاه در شهرستان جیرفت فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول