اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماسال خبر داد

افتتاح 600 واحد مسکن مهر در ماسال

خبرگزاری فارس: فرماندار ماسال گفت: تا پایان سال جاری تعداد 600 واحد مسکن مهر ماسال در مجموعه انفرادی به بهره‌برداری می‌رسد و در بخش گروهی نیز 200 واحد در دست ساخت است.

افتتاح 600 واحد مسکن مهر در ماسال

سید رضا جوادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر در این شهرستان، اظهار داشت: ماسال آخرین شهرستان گیلان است که مسکن مهر در آنجا ساخته می‌شود.

وی، با بیان اینکه مشکل خاصی در زمینه ساخت مسکن مهر ماسال وجود ندارد، افزود: تاکنون یک هزار و 80 واحد مسکن مهر برای دریافت وام به بانک عامل معرفی شدند که یک‌هزار واحد مرحله سوم وام خود را گرفتند و در زمینه مسکن مهر در استان دارای رتبه نخست و رتبه دوم هستیم.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه در مجموع ساخت و سازهای انفرادی دارای رتبه دوم استانی هستیم، اذعان داشت: در بخش مسکن گروهی تعداد 200 واحد در حال ساخت است.

وی، ادامه داد: این واحدها در مرحله بتون‌ریزی قرار دارند و تا دو یا سه ماه آینده ساخت آنها آغاز می‌شود.

جوادپور اذعان داشت: در بخش مسکن مهر به صورت انفرادی نیز بالغ بر یک هزار و 826 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

وی با تصریح بر اینکه تاکنون یک‌هزار و 380 نفر موفق به عقد قرارداد برای ساخت مسکن مهر به صورت انفرادی شدند، ابراز داشت: متقاضیان این بخش در مرحله نخست پرداخت قسط قرار گرفتند.

این مسئول، با بیان اینکه 428 واحد مسکن مهر انفرادی پایان کار گرفتند، خاطر نشان کرد: تا پایان امسال تعداد 600 واحد مسکن مهر در ماسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی، با اشاره به میزان تسهیلات مسکن مهر یادآور شد: در مجموع اعتبار ساخت واحدهای مسکن مهر ماسال مبلغ 24 میلیارد تومان است که 12 میلیارد تومان آن سهم آورده و 12 میلیارد تومان نیز سهم تسهیلات دولت است.

جوادپور، شهرستان ماسال را در مجموعه ساخت انفرادی دارای رتبه نخست در گیلان دانست و خاطر نشان کرد: 200 واحد گروهی نیز در ماسال شامل 25 بلوک هشت واحدی در دست ساخت است که متولی آن را بنیاد مسکن به عهده دارد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول