اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رامند خبر داد

پیشرفت 85 درصدی مسکن مهر رامند

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش رامند از پیشرفت 85 درصدی مسکن مهر رامند خبر داد و گفت: نیمه اول سال 91، فاز اول طرح مسکن مهر بخش رامند به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت 85 درصدی مسکن مهر رامند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز بخشدار دانسفهان اعلام کرد: حدود 85 درصد از فاز اول مسکن مهر بخش رامند در قالب 57 واحد انجام شده و در نیمه اول سال 91، فاز اول طرح مسکن مهر بخش رامند به بهره‌برداری می‌رسد.
نخستین جلسه اجرای فاز دوم پروژه مسکن مهر شهر دانسفهان با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، محمد درزی رامندی بخشدار بخش رامند و مسئولین ادارات شهرستان بوئین‌زهرا و شهر دانسفهان در سالن جلسات بخشداری رامند برگزار شد.
در این جلسه مسئولان شهرداری بخش رامند به ارائه آمار روند ساخت مسکن مهر دانسفهان پرداخته و گزارشی را در این خصوص ارائه دادند.
همچنین در این جلسه مقرر شد که با توجه به درخواست شورای شهر دانسفهان برای کاهش هزینه‌ها و تسهیل در ارائه خدمات شهری و ترغیب متقاضیان قطعات بلوک 7، 8 و 9 بر‌اساس طرح تفکیکی و صورت‌ مجلس برای اجرای طرح در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار بگیرد و شورای شهر دانسفهان نسبت به تعیین تکلیف و معرفی دو بلوک باقیمانده فاز اول اقدام کرده و نتیجه را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اعلام کند.
همچنین مقرر شد شورای شهر دانسفهان نسبت به ارائه لیست پالایش شده متقاضیان متاهل که دارای کارت پایان‌ خدمت هستند و گواهی چک برگشتی هم ندارند، اقدام کنند و سه بلوک و شش واحد دو طبقه‌ای در دستور کار قرار گیرد.
در این جلسه تاکید شد: شهردار دانسفهان با توجه به مشکلات موجود در اجرای طرح به صورت مکاتبه‌ای درخواست و پیشنهاد خود را برای پیگیری به مسکن و شهرسازی ارائه دهد.
در این جلسه عنوان شد: ادارات تابعه به پیگیری مصوبات اقدام کرده و نتیجه را در جلسه آتی که در اوایل بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، اعلام کنند.
همچنین محمد درزی رامندی بخشدار شهر دانسفهان از آمادگی و مهیا بودن همه شرایط و امکانات لازم در بخشداری رامند برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: ما قطعا بر این باور هستیم که اهالی و مردم بصیر بخش رامند حضوری تمام‌عیار و حداکثری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول