اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه خواستار شد

تسریع در روند ساخت و ساز مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه خواستار تسریع در روند ساخت و ساز مسکن مهر در استان کرمانشاه شد.

تسریع در روند ساخت و ساز مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طهماسب نجفی در یکصد و بیستمین جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که با حضور اعضای ذی‌ربط در سالن آمفی تئاتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، بر تسریع در روند اجرای ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر استان و لزوم استفاده حداکثری از زمان و فرصت باقی‌مانده تاکید کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، وی با بیان اینکه باید احداث پروژه‌های مسکن مهر با سرعت بیشتری انجام شود، گفت: با توجه به مطالبات مردم، قطعا سهم آورده متقاضیان باید مناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر باشد.
وی همچنین اخذ پروانه اشتغال و گزارش کار پایانی مهندسان ناظر ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر را ضروری عنوان کرد. 
نجفی خاطرنشان کرد: تعاونی‌های مجری پروژه‌های مسکن مهر مکلف به تعیین دقیق سهم آورده متقاضیان هستند.
مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه در ادامه رعایت کامل قوانین و آیین‌نامه‌های ساخت و ساز در احداث پروژه‌های مسکن مهر را الزامی دانست و افزود: پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه به اذعان وزیر راه و شهرسازی از استانداردهای لازم برخوردار بوده و این می‌تواند نقطه قوتی برای استان باشد. 
نجفی همچنین به انتقاد از پیمانکاران برخی پروژه‌ها که رشد هفتگی آن‌ها منفی بوده پرداخت و گفت: از این پس باید پروژه‌های مسکن مهر در سه شیفت مشغول به فعالیت باشند تا با سرعت بیشتری عملیات احداث آن‌ها دنبال شود.
وی یادآور شد: تیم‌های نامحسوسی از مسئولان و کارشناسان مسکن مهر استان از پروژه ها بازدید می‌کنند.
در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه همچنین وضعیت چند پروژه مسکن مهر شهرستان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت که پروژه‌های مهرشهر یک و دو از جمله آن‌ها بود. پروژه یک هزار و 739 واحدی مهرشهر یک پیشرفت فیزیکی آن 66 درصد و پروژه 815 واحدی مهرشهر دو نیز پیشرفت فیزیکی آن 50 درصد اعلام شد.
پروژه یک هزار و 250 واحدی مهر رازی دو، با 43 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه یک هزار و 240 واحدی سجادیه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله دیگر پروژه‌های مسکن مهر شهر کرمانشاه بود که آخرین وضعیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول