اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خدمات شهری آبسرد خبر داد

کاشت 6 هزار اصله درخت در آبسرد

خبرگزاری فارس: مسئول خدمات شهری شهرداری آبسرد از کاشت 6 هزار اصله درخت و آغاز طرح مطالعات آبیاری تحت فشار (قطره‏ای) در این شهر خبر داد.

کاشت 6 هزار اصله درخت در آبسرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، جواد خاکساری در خصوص این پروژه اظهار داشت: طرح مطالعات آبیاری تحت فشار بلوار حضرت امام (ره) به طول 15 کیلومتر آغاز می‏شود. 
وی با اشاره به اقدامات سال‏های گذشته در این بلوار یادآور شد: واحد فضای سبز شهرداری آبسرد در سال 89 به کاشت 6 هزار اصله درخت چنار در حاشیه بلوار امام خمینی (ره) این شهر اقدام کرد.
خاکساری ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر دگرگونی در چهره این بلوار، منطقه مهمی از شهر آبسرد را با نام ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مزین ساخت.
مسئول خدمات شهری شهرداری آبسرد اضافه کرد: در حال حاضر مجموعه شهرداری آبسرد در طول مسیر کاشت این بلوار از شیوه آبیاری تانکری و استفاده از حجم بالایی از آب سود می‏برد.
وی ادامه داد: از این رو و در راستای توسعه فضای سبز شهری، تهیه طرح مطالعات آبیاری قطره‏ای مسیر بلوار حضرت امام (ره) توسط شهرداری آبسرد در دست بررسی قرار گرفت.
خاکساری افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 60 میلیون ریال در حال تهیه و تدارک است و با یاری خداوند چنانچه شرایط جوی مساعد باشد وارد فاز عملیاتی نیز می‏شود. 
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول