اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

امکانات نمایشگاه دیجیتال در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت:‌ به زودی امکانات موجود در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال،‌ در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

امکانات نمایشگاه دیجیتال در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ سید جعفر حجازی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در محل موزه هنرهای معاصر،‌ اظهار داشت:‌ با توجه به تصویب بسته فرهنگی،‌ فضا برای افزایش فعالیت‌ها و گسترش آن‌ها در شهرستان‌ها مهیا شده است.
وی با تاکید بر آگاه سازی مردم در خصوص نمایشگاه‌های استان، افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها نباید به مرکز استان محدود شود بلکه باید به شهرستان‌ها نیز انتقال یابد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه مهم‌ترین عرصه مواجهه دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: برای مواجهه با تهاجم دشمنان در عرصه جنگ نرم، چاره‌ای جز بسترسازی برای تولید انبوه محتوای دیجیتال مبتنی بر مبانی فرهنگی خودمان و نظام‌مند کردن فعالیت‌های دیجیتال در کشور نداریم.
همچنین معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت:‌ مرکز حوزه فناوری اطلاعات افتخار این را دارد که با راه‌اندازی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان‌های مختلف در اقصی نقاط کشور از نزدیک این فناوری را به مردم معرفی کند.
ابوذر خیاطی با بیان اینکه حوزه رسانه‌های دیجیتال حوزه اثرگذاری است، افزود: برای این حوزه برنامه ریزی فرهنگی صورت گرفته و هنوز در ابتدای راه قرار داریم که امید است با همکاری مسئولان این روند با سرعت بیشتر و بهتری طی شود.
نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان از3 تا 8 دی ماه سال جاری از ساعت 9 تا21 در محل موزه هنرهای معاصر اهواز جنب فروشگاه رفاه پذیرای بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول